/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Se lige her..
Fra : bb1
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 01-04-10 18:08

Specielt til :Sanhedsvidnet,Øjenvidnet,Provsten,Herren von Fhranzen og den Stolteberg og så for ikke at støde nogen,som jeg har glemt- alle de andre hylere..
Det er den første april og derfor har i virkelig brug for dette værktøj, som jeg i min godhed giver Jer ganske gratis,men vider send det ikke til andre -måske det så skifter karakter....

http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 18:15

Nu skal I endelig I K K E tro det ovenstående er en virus eller lignende. Så modbydelig et menneske er jeg bestemt ikke. Heller ikke til personer,som har ødelagt den ene tråd efter den anden med personfnidder..

Det værktøj jeg her giver Jer er et I kan bruge, når i føler trang til at fremkomme med alle Jeres formodninger og personfnidder....

Her er Linket: http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf

Brug det flittigt, det virke inde fra i Jeres PC så lad det køre hvergang I får behovet for at svine andre til - det virker med garanti...................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-04-10 18:15

Citat
og så for ikke at støde nogen,som jeg har glemt- alle de andre hylere..

Hvorfor skriver du til DIG SELV....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-04-10 19:28

- bb1, jeg ved, af gode grunde, ikke hvilken institution der har lukket dig ud før tid; men de må godt nok ha' røde ører... tag nu din pille!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 19:42

Stounberg kunne vi ikke mødes et menneske der bruger et profilbillede,som dig må det være rigtig interessant at se i virkeligheden.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 19:45

Refi velkommen i klubben undskyld jeg glemte at nævne dig, det var sku` en fejl.....

Godt du ligesom den gode herren von Stounberg selv kunne gøre opmærksom på dig selv - så er verden da ikke gået helt alave selvom det er den 1. april i dag..

God påske til alle - så er ingen hvis glemt.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-10 19:57

bb1 Det må bestemt være dit gode hjerte der er løbet over.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 20:07

Ja eller også er det fordi jeg i går måtte bremse hårdt op for 11 stykker råvildt,som ville over vejen lige foran volvoen... Det lykkedes,men de løb forbi både foran og bag ved bilen.

Mon det er en fuglekigger,der har skræmt dem en jæger kan det ikke være for der er jo intet at jage lige nu. Og en hunde mand har da heller ikke en løs hund rendende i skoven..

Det kan selvfølgelig også bare have været en, der var lidt for tidligt ude og samle påskeæg...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-04-10 00:31

bb1
Citat
Det værktøj jeg her giver Jer er et I kan bruge, når i føler trang til at fremkomme med alle Jeres formodninger og personfnidder....

Personfnidderet startes nu let og elegant af dig selv (som sædvanligt).
På den anden side, så ved jeg jo at du elsker det - ja, du kan simpelt hen ikke undvære det.
Citat
alle de andre hylere..

Skyd så for fan... venligst den køter ---- men det er måske så din egen du må plaffe ned, for særlig velopdragen kan jeg ikke forestille mig at den er.
Citat
Ja eller også er det fordi jeg i går måtte bremse hårdt op for 11 stykker råvildt

jeg synes det går lidt tit for sig at du ser råvildt; det er vel ikke fordi du drømmer om dem om natten, for det lyder som en tvangstanke. Synd for de Bambi'er, prøv at tælle får i stedet for.
Citat
Ja eller også er det fordi jeg i går måtte bremse hårdt op

fantastisk, troede faktisk ikke du kom uden for en dør, sådan som du sidder og brokker dig foran skærmen hele tiden.
Citat
Det kan selvfølgelig også bare have været en, der var lidt for tidligt ude og samle påskeæg...

bb1 for sat.., du ha vel ikke startet påsken op lidt tidligt og med for meget fart på
Det lyder i hvert fald noget vrøvlet det du kommer med ---- du vil vel ikke låne en påskehare

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 02:08

Nu skuffer du ,ig sku`Asbjørn - hvad er det for noget vrøvl du skriver?

Og hvordan skal jeg seriøst svare på det?

Hold dig til tråden - evner du ikke det - så bliv væk fra tråden er det så svært?????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:31

Denne her får lov til at stå lidt i nu for der er sikkert flere herinde, der kan bruge den...

Husk nu den renser din skærm for alt snavn inde fra og den er yderst effektiv hvis du vil undgå, at skrive vrøvl,løgne,usande påstande og andet smuds herinde

http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 02-04-10 07:33

Citat
Hold dig til tråden - evner du ikke det - så bliv væk fra tråden er det så svært?????

Har du ikke fundet ud af at det er dine egne udtalelser jeg citerer, din knold.
Eller skal vi lige tage den een gang mere:
Det er ikke mine egne ord jeg kommenterer, din børste, men dine. Kan du så snart fatte det, eller skal det hugges ind i sten for dig, for noget tyder på, at 1 kronen falder i langsommelige en-ører.
Hvis det alligevel kun er dig selv ,der må skrive til dig selv, så find da for pokker et andet sted at skrive. Forslag: Skriv i sandet nede ved stranden, og helt ude i vandkanten.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 02-04-10 09:25

Kære Bent Ballegaard Knudsen

Inden jeg nu tager i kirken for at afholde Højmesse kl. 10, synes jeg lige min samvittighed påbyder mig at advare dig omkring brugen af stærk nervemedicin og alkohol på samme tid: Du kunne ikke ramme bare et enkelt stykke råvildt i din salige brandert - så synes jeg du skal stoppe drikkeriet !
Desuden er det en farlig cocktail, specielt når du ikke får din nattesøvn, men sidder oppe den halve nat og skælder verden og dens sagesløse beboere ud - de kan da ikke gøre for, at du ustanselig geråder ud i selvmodsigende fnidder. Jeg er helt på linie med Asbjørn2's sidste indlæg - se dig selv i spejlet, hvis du kan holde det ud, her har du fjolset himself - tak du ham for dine problemer !
Rigtig god Langfredag.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 09:58

Der var så to der ikke kunne afholde sig fra at personfnidre - så valget er let..

Det kan da ikke være så svært at lære.

Enten skriver man seriøst og får et seriøst svar.
Enten holder man sig til emnet eller også holder man mund.

Alt det ævel og personfnidder skal stoppes og det bliver det!!!!

Kan der ikke afgives et seriøst svar i en ordntlig tone uden personfnider - så kan man jo blot undlade og svare,det er ingen forpligtiget til...

Og lad os så komme tilbage til tråden:

Her er linket lige igen: http://www.raincitystory.com/flash/screenclean.swf

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-04-10 13:18

Citat
Stounberg kunne vi ikke mødes et menneske der bruger et profilbillede,som dig må det være rigtig interessant at se i virkeligheden.....

- indrømmet, jeg har snydt! Jeg bærer briller...

Du bb1, har derimod valgt din avatar med omhu (hjælp udefra?) - din IQ er jo på højde, næsten, med en ludobrik...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-04-10 13:21

Te'løk Herbert.
Du har indtil videre, 62 annullerede spørgsmål..
43 besvarede spørgsmål.
Hvaeeee, er det en plads i Guinness rekordbog du jagter..?

Du var eddermugme hurtig til at få slettet dit postulat mht råvildtet....opdagede du, at du blev tørret i røven.??

Mht dit spørgsmål i tråden her, du går rigtigt nok ind for genbrug....

Billedet ligner lidt HB-medlemmerne når de holder møde med formanden.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-04-10 13:48

1 - du er bagud:

http://www.kandu.dk/tip20831.aspx

- som sædvanlig...

Har du overvejet at finde på noget selv? Så glem det...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 15:50

I er gode I to

Kender ikke Herbert H.H. Men jeg vidste, at det var en aprilsnar ellers havde jeg ikke skrevet,som jeg gjorde, hverken på Dj. Debat eller her og selvfølgelig skal en sådan slettes den anden april. Det er jo hele iden, men i gør det måske på en helt anden måde derovre på den Ø som er pløjet fra Sverige var det alle`le der ikke kunne svømme, den kaldes jo også Øen.

S.- hvorfor skulle jeg være bag ud, det er da nærmere dig - det var da mig, der startede tråden
den 1-4 og du fandt først linket den 2...
- men sådan er det jo med dem med de store ører

Mor Jer nu mine to gode venner og hav en god påske,skulle I fristes til at skrive her, så skriv om andet end min person - det er altså ikke den der er til debat og Jeres gætterier er ulidelige for mange mennesker - jeg kan selvfølgelig være lige glad - men I er jo mine venner, så tag nu imod dette gode råd... Så I ikke ender,som Asbjørn og provsten 0 elle 1 eller hvad han vil kaldes - nåeeeeeeee nej det var jo en fremmet,der havde oprettet en profil i hans "ØGENAVN" smat undskyldning ikke - jeg må hellere se om man kan gøre det....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-04-10 20:49

UPS... nu er han da helt ude og skide...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 21:10

Nå det er det du trænger til - jeg syntes nok,der var noget der forvirede dig, men derude vil jeg altså ikke mødes med dig, uden åndedrætsværn og sikkerheddragt..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-04-10 14:25

Hvad er en jagt spade?

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 08-04-10 15:27

Tak for svaret granner01.