/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Afkrydsningsfelter i word
Fra : evaalex
Vist : 3349 gange
100 point
Dato : 30-04-03 13:16

Jeg er ved at blive bims.

Jeg er ved at lave en skabelon til "fremsendes uden følgeskrivelse" og vil lave nogle felter/firkanter som man kan krydse af. Hvordan laver jeg det? Jeg kan ikke finde ud af det?

På forhånd tak!

Eva

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 30-04-03 13:59

Hej Evaalex

Skal felterne være til at afkrydse på PC'en eller bare efter udskriften??

Mvh
Nenita

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 30-04-03 14:08

hej.
når du er gået ind i word skal du klikke på vis >> væktøjslinier >> web-værktøjer og så skal du vælge knappen med en firkant og et flueben (eller et r)

håber du forstår hvad jeg mener

hilsen Vrigsted

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 30-04-03 14:43

Jeg har selv fundet svaret og det var ikke på ovenstående måde, men ellers tak for budet!

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 30-04-03 14:44

Jeg har selv fundet svaret og det var ikke på ovenstående måde, men ellers tak for budet!

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 100 point
Dato : 30-04-03 15:17

hej evaalex

Det kunne jo være der var andre der så kunne bruge at få at vide HVAD du så gjorde

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-04-03 17:20

Jeg gætter på punktopstilling.
Tryk opstilling med punkttegn>h-klik>vælg punktopstilling>
vælg den med de små firkanter med hul i.>ok
Disse firkanter ligger også i skriftypen windings eller symbol.
I skrifttypen windings 2 er der forskellige firkanter som kan scalleres.
Det var mit gæt.
Emesen.

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 30-04-03 17:32

Undskyld det tænke jeg slet ikke på...

Men jeg gik ind i værktøjslinien "formularer", valgte "afkrydsningsfelt i formularen" - fjernede feltskyggen (a med skygge omkring) i samme værktøjslinie og trykkede endeligt på beskyt formularen (hængelåsen)

Nu kan man så lave afkrydsningen.

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 30-04-03 17:39

Hej evaalex

Tak for hjælpen, man kan jo altid lære noget nyt

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-04-03 17:42

Også tak her.
Emesen.

Kommentar
Fra : evaalex

Dato : 30-04-03 17:51

Selv tak...

Eva

Godkendelse af svar
Fra : evaalex

Dato : 20-04-05 08:49

Tak for svaret bantam på trods af at jeg selv løste opgaven, men tak for indsatsen