/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Svineri
Fra : ErasmusMontanus
Vist : 619 gange
50 point
Dato : 01-04-10 09:42

Hejsa
Hvad skal straffen være for sådan et par fjolser?
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/29589101/
ErasmusM

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 01-04-10 09:48

Udvisning til Grønland min. 3 år
MV2

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 01-04-10 10:06

Citat
Hvad skal straffen være for sådan et par fjolser?

Regn det ud.

Mit gæt:
En løftet pegefinger, det må i da ikke
og masser af pædagog hjælp, med det, der hører til.
Og det hele betalt af staten.

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 60 point
Dato : 01-04-10 10:38

De skulle have en regulær fuld

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-04-10 16:03

Ja så man sku rimelig dum hvis man bare skyde folk i hovedet også jeg sku lige glad med hvad det er de skyder med.

Straffen ?

Start med at tage deres våben fra dem også også et lille ophold i et ungdoms fængsels eller sådan noget så han kan forstår det var forkert gjort.

Måske blev han træt af alle de reklamer fra post danmark som ikke respektere de nej tak klistermærker som de selv deler ud.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 17:53

Nej, der er skam ikke jagtid på postbude - men alligevel R.M. hvad har den historie med jagt at gøre???

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 01-04-10 18:25

Hej bb1
Hvad har dit sidste spørgsmål med jagt at gøre, ud over dit selvmedlidende tudefjæs, er dit selvmedlidende tudefjæs fordi du rasler ned af poingtavlen.
ErasmusM

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 18:53

Det er jo netop det jeg spørger om, hvad har emnet med jagt at gøre og hvorfor er det taget op her i jagt tråden - men det er du måske for dum til at forstå,men det er forståeligt nok ErasmusMontanus blev jo heller ikke forstået af sin samtid

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-04-10 19:44

Er du skide fuld Knudsen ? det går ikke godt for dig på Kandu, der ikke mange PIOOOOOOOOOOIIIIIOOOOONNNNNGGGGGG at hente hvis du var lidt mere seriøs såååååååååå

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 01-04-10 20:00

Og den påstand kommer selvfølgelig fra en som har mindre stjerner og super poing end jeg har på KanDu.

Men sådan er det for hylerne de hyler blot op,men har intet at have det i.

Sandhedsvidne var dit morgen æg ikke et rigtigt påskeæg er det derfor du ikke er vågen i nu??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-04-10 22:19

men det er forståeligt nok ErasmusMontanus blev jo heller ikke forstået af sin samtid - skrev Bb1.

Jeg vil nu udtrykke det således: Erasmus Montanus har ikke levet forgæves.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 01-04-10 22:54

Citat
Men sådan er det for hylerne de hyler blot op,men har intet at have det i.

bb1, hvornår fand.. får du skudt den køter ????
Det er da helve... til hyleri hver gang du er i nærheden. Har du mishandlet den ?? Der er vel ikke noget med dyrplageri indblandet, for så

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 02:04

Nej Asbjørn.
Jeg er bange for at det er en af de hunde racer, der hel burde forbydes....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 02-04-10 11:12

Knudsen det står skidt til, du er nu KUN nummer 6 på POING listen, hvordan kan det være du ikke får POING, jeg har et godt råd til dig, lad være med at skrive i en brandert midt om natten

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 02-04-10 11:17

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 11:19

Godkendelse af svar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 02-04-10 13:16

Tak for svaret Sandhedsvidnet.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 15:32

Sanhedsvidne igen lyver du: Jeg har også flere poing end du har....