/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Ny lov
Fra : TheRealDeal
Vist : 624 gange
300 point
Dato : 01-04-10 07:34

Kære alle

Fra årsskiftet skal alleder har lejet jagt over 5 ha., på et kursus i fauna og vildtforvaltning. Denne politiske beslutning har Danmarks Jægerforbund længe ønsket gennemført, fordi man mener at mange konsortier og enkelt personer, der lejer jagt, har en mangelfuld uddannelse inden for fauna og vildtforvaltning
Man har fra DJ side ønsket at loven ikke skulle have berøring for gamle leje aftaler, kun ny indgåede aftaler, men det vil SN og Miljoministeriet ikke accepterer
Spørgsmålet er, skal loven have tilbagevirkende kraft?
TRD

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 01-04-10 07:50

Hejsa

Det er en åndssvag lov, hvorfor skal alle jord ejere, ikke på det kursus?
ErasmusM

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 01-04-10 08:11

NEJ

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-04-10 08:19

APRILSNAR

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 300 point
Dato : 01-04-10 10:44

arpilsnar jada, jeg kan ikke finde loven noget sted, MEN når det så er sagt, er der mange jagtlejere der godt kunne trænge til at komme på et kusus i vildt og fauna pleje, de betaler sig fra det hele, ved at ansætte en fritidsskytte til at passe og pleje det lejede jagt, så det eneste de skal gøre, er bare at måde op

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-04-10 11:03

Dejligt at den frafaldne dabj igen deltager - jeg troede ellers ikke han gad deltage i børnehaven !

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : TheRealDeal

Dato : 01-04-10 13:04

Tak for svaret Sandhedsvidnet.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-04-10 13:11

Ingen årsag