/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lille vindue i IE
Fra : dabj
Vist : 1292 gange
200 point
Dato : 31-03-10 18:43

Sådan gør man i XP:

Når IE åbner i minimeret vindue

Hav kun et Internet Explorer vindue åbent.
Højreklik på et link på siden, og vælg åben i et nyt vindue.
Luk nu det første vindue.
Træk vinduet ud så det fylder hele skærmen (Du kan flytte på den blå bjælke i toppen, og trække ud i nederste højre hjørne)
Hold Ctrl. nede og luk vinduet ved at klikke på øverste røde kryds.

men hvordan gør man i windows 7 ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-10 18:50

Henter Pagefixer:
http://inky.50megs.com/programdocs/PageFixer.zip

Citat
Luk alle IE vinduer.

Start Pagefixer, sæt hak i "Advanced settings" tryk på "Fill Work Area"
tryk Apply og OK

Lidt info om Pagefixer:
http://inky.50megs.com/programdocs/usingpagefixer.htm

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-03-10 18:55

Århh--ve do no hva'
Det kan da ikke være rigtigt, at man skal hente et ekstra program til at indstille windows??

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 31-03-10 18:59

Jo da, men du kan jo prøve det trick med at resize vinduet og holde Shift nede når du klikker på rødt kryds, eller Alt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-10 19:55

Citat
Det kan da ikke være rigtigt, at man skal hente et ekstra program til at indstille windows?
det kan du da ha' ret i, men du ved også det er et tilbagevendende problem med små vinduer i IE.
Jeg har derfor valgt at bruge et program noget lignende det som Klaudi linker til og har ikke haft problemet siden

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-03-10 20:15

Tjaa--så må jeg jo prøve

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 31-03-10 20:21

Tak for svaret Klaudi.
Det var alt-knappen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-10 20:29

Velbekommen. så behøv's du alligevel ikke et prg.