/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Facebook sandheder ?
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 563 gange
100 point
Dato : 31-03-10 08:26

"Ved at melde sig ind på Facebook tilkendegiver man, at man ønsker at være med til at bevare agerhønen."

Dette udsagn fremkom Bendt Ballegård Knudsen med den 30.03.10 kl. 14:27.

Man må da ikke håbe, at dette medie skal være "markedsledende" for den endegyldige sandhed !
Vil det sige, at hvis ikke man er med på noderne, ja, så har man fortabt sine muligheder for at påvirke, i dette tilfælde, agerhønse-problematikken ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-03-10 10:28

Jeg synes at ornitologerne har bedre mulighed for at påvirke bevarelsen af agerhønen. Jeg tror ikke at en gruppe på Facebook gør en forskel.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 31-03-10 10:42

Sandheder på facebook, det er ikke andet end fis og ballade

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-03-10 14:41

Så ligner det jo KanDu....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-03-10 18:05

Det kunne være Schitney Lee skal bruges som blikfang for agerhønen
http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Sidney-Lee/51951455846?ref=ts

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-10 20:25

I det hele taget forstår jeg ikke, hvorfor vores uskyldsrene og sagesløse agerhøne skal slæbes ind på Facebook, som åbenbart er befolket af mere eller mindre sindsforvirrede mennesker med hang til selvpromovering og med behov til gratisl psykoterapi. Se nu blot Ventres folketingssekretær, som grædende måtte aflevere enn undskyldning til en kioskmedarbejder, fordi hun havde svinet hende til i al offentlighed. Det er squ da uhyggeligt det her.
Nu har min arbejdsgiver forbudt mig at anvende Facebook, og det piner mig en smule. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at vide lidt om, hvor mange der i nutidens Danmark er plaget af "Torpedohøns" - som også bliver kaldt Fladbukke. Her må Facebook være en oplagt mulighed for at udveksle synspunkter om de små ting i tilværelsen. Ikke fordi jeg selv er plaget af de små sataner, men mest fordi nogle ensomme mennesker måske endda kunne profitere af at have en Torpedohøne siddende i overskægget. Så er man aldrig helt alene.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-10 20:27

Undskyld tyrkfejlene i ovenstående.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-10 20:27

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-03-10 22:03

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-03-10 22:45

En ekspert er en person, som har begået alle de fejltagelser, der overhovedet kan gøres inden for et meget lille område. (Niels Bohr)

Det kan man ikke sige om dig Tonganeser. For alle ved da at indbyggerne på Tonga er ikke negere, selv om de er mørke i huden...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-10 23:31

Det kan du have ret i - Bb1.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-04-10 11:20

Til Bendt Ballegård

Nu skal du passe på med at kalde sorte mennesker for negre - det er uhøfligt og diskriminerende, se :http://www.information.dk/154760

Husk det nu !!

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-04-10 13:52

Tak for svaret Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-04-10 15:37

Også herfra skal lyde et tak - og måske vinder man en dag 500,- kroner i lodtrækningen.

God Påske

Mvh.
Tonganeseren