/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Google maps - eget kort
Fra : scootergrisen
Vist : 596 gange
50 point
Dato : 30-03-10 21:41

Jeg vil gerne have et danmarks kort på min hjemmeside hvor folk kan tilføje steder på af interesse.

Lad os sige at en person i jylland ser mit kort og kender en butik derovre som han vil tilføje på mit kort.

Hvordan gør man det ?

Indtil videre har jeg lavet dette kort og selv tilføjet nogle steder:
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/rodekassen_stederidanmark.php

Det lader til at man i google map skal invitere andre med deres e-mail adresse og godkende dem til at tilføje steder men det ville bare være smart hvis alle kunne tilføje steder uden at være godkendt til det og logget ind på goggle.

Er de nogen som har erfaring med dette ?

PS : Hvis du har et sted som du syntes skal med på kortet så skriv navnet på stedet og byen så tilføjer jeg det.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-03-10 22:15

Det er da vist noget roderi

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-03-10 22:31

Citat
Det er da vist noget roderi

også derfor det ligger i rodekassen indtil videre

Kender i ik nogen gode scooter butikker eller noget andet som skal med ?

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 50 point
Dato : 31-03-10 11:43

Det kræver jo noget programmering.

Ville det ikke være nemmere at - der er en text box hvor de kan skrive adressen ind, så du selv kan sætte den på map.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-03-10 15:35

tararam > hvorfor programmering ?

Jo de kan jo godt sende adresser til mig men det ville bare være smart hvis de selv kunne.
Men det bliver nok den løsning med at de skal sende adresser til mig også jeg selv skal tilføje det så har man jo også selv styr på om det nu er rigtigt de steder som er på..
Syns bare det kunne være smart hvis de selv kunne også skulle jeg godkende det eventuelt før det kom på.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 12-04-10 20:26

Tak for svaret tararam.