/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Til PeterTheisen
Fra : bluesky
Vist : 534 gange
10 point
Dato : 30-03-10 19:59

Du er godt nok hurtig på aftrækkeren hva´???

Havde lige 19.45 skrevet et udførligt svar til dig og så annulerer du

Men da du ville spare dine sølle 10 points på der gik 2 timer før du fik svar sponsorerer jeg dig gerne 10 herfra !

Bluesky

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-03-10 22:25

Tjae, der er jo nogle der anullerer deres spøgsmål næsten før de bliver annonceret på trods af at de jo faktisk ikke hverken vinder eller taber noget ved det...

Points er jo i realiteten ikke en pind værd in the real world!

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 10 point
Dato : 30-03-10 22:27

bluesky - tag dig ikke af PeterTheisen, han er en stor klovn.

Har du set hans statistik:

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 0
- Besvarede 142
- Annullerede 65
- Slettede 0
Ialt 207

Han stiller utroligt mange spørgsmål - men hvis han ikke får det ønskede svar, annulleret han!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-10 23:35

Citat
Men da du ville spare dine sølle 10 points på der gik 2 timer før du fik svar sponsorerer jeg dig gerne 10 herfra !

Point bliver trukket når spørgsmålet bliver oprettet, og man kan kun få dem retur, hvis der ikke bliver skrevet i tråden, inden man anull..... bare til info

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 30-03-10 23:49

Hejsa,

Jeg HADER blot at spilde min tid og da han ikke kunne finde ud af at beregne sin nettoløn, skat osv. havede jeg beskrevet det skridt for skridt.

Men hva´ som IBM760 skriver viser statistikken og hans opførsel at han ikke får mere af min tid. Og da du IBM760 har givet dig tid til at finde hans statistik så får du den lille sjat "fjolle-points"

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : bluesky

Dato : 30-03-10 23:50

Tak for svaret IBM760.

Fortsat god aften til alle

Bluesky

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-03-10 23:58

Selv tak