/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvordan regulerer man fladbukke?
Fra : Tonganeseren
Vist : 4520 gange
50 point
Dato : 30-03-10 17:12

En forening til bevarelse eller udryddelse af fladbukke. Hvorfor ikke. Vi må simpelthen forholde os til, hvad man gør ved sådanne fætre. Facebook? Kan man have fladbukke rendende rundt i ansigt og på hovedet? . . og hvilke hunderacer er egnet til jagt på fladbukke? Spørgsmålene simpelthen vælter frem.
Nøj - hvor Solen dog skinner dejligt.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 30-03-10 17:45

Prøv med en Pitbull

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-03-10 17:45

Fladbukke, husbukke og fladlus kært barn har mange navne men det er en fætter som måske skal rødlistes eller fredes, da den er ved at uddø på grund af at folk intimbarberer sig.
http://avisen.dk/fladlusen-er-truet-intimbarbering-udrydder-den_61262.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-03-10 18:07

Fladbukke på kønsdelene skal dyppes i rom morgen og aften i 1 uge.

Efter en uge vil de være så skide fulde at de vil sidde ude på spidsen, arm i arm og synge: vil går aldrig hjem.
Og så er det man skal være der med pincetten og pille dem af en efter en.

Så er man kureret.

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-10 18:41

Modsat jer andre....ønsker jeg denne her lille satans skridtkløende djævel udryddet.
Hvad fanden ligner det, at man skal ha' øjenbrynene fyldt med torpedohøns, blot fordi man er lidt kærlig.??
- OG.!!!.... her husker vi liiiige på hvad Casanova engang sagde;
Hvorfor kysse pigens kind,
når kus**n er af samme skind.

Jeg foreslår her på Fladbuk'mødet, at de her djævelske lus skal udryddes ganske effektivt med - ja, GIFT.!!!!...DDT om nødvendigt.
På med giftmasken - også en ordenlig gang pulver i de nedre regioner...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-03-10 20:36

Grunden til at jeg spørger er, at et klogt hovede i en TV udsendelse fortalte, at fla´bukke er i familie med de mider som angriber ræve - altså skabsmider. Har man her på siden hørt noget lignende?.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 30-03-10 22:57

granner01
Citat
Fladbukke på kønsdelene skal dyppes i rom morgen og aften i 1 uge.

Skal det være Balle rom eller Hansen rom. Hvad er bedst ???

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 30-03-10 23:07

Du opholder dig i et meget varmt lokale tre timer,går derefter ud trækker bukserne ned og sætter dig over en spand vand.
Når Fladlusene springer ned for at drikke ,så går du væk.

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-03-10 11:22

Tak for svaret Heidi-Ho. Vi må måske bringe problemet op på allerhøjeste niveau - Facebook, for at få sat skub i en landsdækkende bevægelse mod "torpedohønsene" - i øvrigt et ord jeg ganske havde glemt eksistenensen af.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-03-10 12:01

Hej Tonganeser. Mange tak for pointene.!

Jeg synes også det ville være en god ide at bringe "torpedohønsene" op på allerhøjeste facebookplan.
Facebookgrupperne beskæftiger sig i forvejen med masser af "seriøse" tiltag, f.eks i form af hadegrupper, og andre samfunds gavnlige ting.
En ting er sikkert, er "torpedohønen" først faldet i unåde blandt facebookvennerne, så er den dødsdømt.

Menæh, noger andet er, man er vel først rigtig mand, når man har haft besøg af engang torpedohøns.......
Ihhhhhh for satan da, hvor kan de kløe....

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 31-03-10 20:29

Citat
Menæh, noger andet er, man er vel først rigtig mand, når man har haft besøg af engang torpedohøns.......

Jaaee, men konen er ikke altid helt enig,
og hun synes heller ikke at det absolut gør hende mere kvindelig at blive smittet.
Faktisk har jeg hørt om nogle der bliver skidesure og begynder på at
Sikke en ballade det kan give

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 31-03-10 21:44

Citat
Jaaee, men konen er ikke altid helt enig,

Nej, det er nok bedst at overstå disse...hmmm....mandfolke-ritualsygdomme inden man giver sit ja foran provsten.