/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Picasa 3 kan ikke sende filer som mail
Fra : supersine669
Vist : 523 gange
300 point
Dato : 30-03-10 09:54

Problemer med at sende via picasa3 :(

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg har prøvet i flere dage, at sende filer med nogle opskrifter, hvor en af rokkerne gerne ville have.

Men jeg får samme svar hver gang: Starter med at sende, og når den er næsten færdig, står der dette:

"Der opstod en fejl ved afsendelse af din meddelelse. Prøv igen senere"

SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG

Jeg er ved at bliver SKØR.....

Er der nogle, der kan hjælpe mig??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-10 10:15

Hvad har Picasa, mail og opskrifter med hinanden at gøre

Er det billeder du forsøger at sende

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-10 10:26

Hvis du har scannet opskriften ind i bmp eller andet ukomprimeret format, så kan det være at filen er for stor, det kan jo os være mail server der er nede, men gem fil i JPG formatet, hvis det da ikke allerede er det, og prøv igen, eller upload den på peecce.dk

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-03-10 10:40

- er det opskriften på indbagt fil? Så prøv med en mindre fil...

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 300 point
Dato : 30-03-10 19:03

Brug Webalbum istedet.
Så deler du de billeder/scanninger, som du vil med de konkrete email adresser fra din kontakt og sørger for ikke offentlig visning , hvis det er det du vil.

Der har jeg ikke oplevet problemer.

Godkendelse af svar
Fra : supersine669

Dato : 03-04-10 22:01

Tak for svaret smuller54.