/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Udhus i skel....!
Fra : larsbjoern
Vist : 1237 gange
100 point
Dato : 29-03-10 18:44

Min nabo skal til at opføre nyt hus, og der er lavet afsætning til et skur/rum/værksted som ser ud til at komme til at ligge næsten i skellinien.
Jeg formoder det bliver bygget i "ståhøjde" og muligvis med tag som forlængelse af hovedbygningens tag (ikke flat tag)!
Hvor tæt på skel må han - under normale omstændigheder - bygge ?

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 29-03-10 18:49
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-03-10 18:54

Spørgsmål
- Ubesvarede    2
- Besvarede    21
- Annullerede    25
- Slettede    1
Ialt    49

Havde skægt nok den tanke at det var spild af tid at svare larsbjoern.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 29-03-10 18:56

Ja, det var da noget af en statistik. Men?

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 29-03-10 19:04

Tak for svaret stilkene.
Lige hvad jeg kunne bruge - let forståelig og illustrativ - tak.