/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pretty woman?
Fra : o.v.n.
Vist : 655 gange
50 point
Dato : 28-03-10 23:58

Pretty woman eller et gammelt fjols, hvad siger i efter at have læst artiklen:
http://www.nypost.com/p/news/national/bizman_fury_at_Y3JSdbAlppgDbMh2GqxKZP
manden på 57 kan da umulig være så dum eller forelsket at han troede en kvinde på 26 ville have andet end hans penge, eller hvad mener i?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-10 00:05

Mener du har ret. Det siger lidt om gamle rige mænd.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-10 00:09

he he men hun ser nu ret godt ud på bikini billedet, måske jeg burde se med andre øjne på situationen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-10 00:10

Godt man ikke har så mange penge at jeg kan blive i tvivl om pigen kan lide mig eller mine penge

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 29-03-10 00:19

Jamen han ville jo hjælpe hende og hun faldt tilbage i det gamle spor. Det kan jo ske. Det er svært at sige nej til nemme penge, når man først er god til det. Det er vel et misbrug som alt andet.
Nu syntes jeg han skal indse hans fejl og at han var naiv og lade hende beholde dem. Det er jo kun en dråbe i havet for ham og en redning for hende der har gæld op over begge ører. (Havde gæld).

Så han er idiot og hun er en bitch. Get over it.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-10 00:21

Ja da, jeg bliver slet ikke forarget. Sådan er mænd og kvinder når de er værst.

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 29-03-10 00:32

Get over it var altså ikke til dig ovn, men bare til ham agtigt

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 29-03-10 00:35

Vi er vel allesammen ludere. Både mænd og kvinder.
Jeg sælger da gerne min krop til den rette pris.
Det gør alle andre også, men for nogle koster det bare mere end andre.
Men det er immervæk svært at sige nej til 2 milliarder kroner i tusinde krone sedler der ligger foran en, bare fordi man skal spille jomfru Maria?
Jeg ville blive rasende hvis min kone ikke gjorde det. Hun kan jo tage et bad bagefter. Skammen skulle jeg og de 2 mlliarder nok hjælpe hende af med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-03-10 00:40

Citat
Det gør alle andre også, men for nogle koster det bare mere end andre
mon ikke prisen kan sættes så høj at der ikke er nogen interesse fra "køberen"? Visse ting er der ingen pris på eller tager jeg fejl

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-10 07:35

Nu kan man jo ikke se hvad han gemmer i bukserne!!!!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-03-10 08:21

Jannie Spies/Kjær har da en historik med ældre herrer og har giftet sig med flere! Datteren render også med nogen der er ældre end sig selv. Og hun står da som arving til en pæn formue, og behøver ikke prostituere sig.

Lidt mere "gold-digger-agtigt" er eksemplerne med Asschenfeldt, Riskjær osv. Og ikke mindst McCartney's et-benede EX.

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 29-03-10 08:49

3773;

Ja så er det ikke en enarmet, men en etbenet tyveknæg

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-03-10 12:46

Shit happens... han var een af de uheldige

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-03-10 21:00

Er Steen med det ekstra ben så en af de heldige?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-03-10 21:36

granner01, nej, det er han ikke - hele tre ben går virkelig ikke.....

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-03-10 01:11

Tak for svaret HUGO-BØRGE.
Citat
Nu kan man jo ikke se hvad han gemmer i bukserne
det kan der være noget om