/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Vintertid vs sommertid!!!!!
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 1078 gange
60 point
Dato : 28-03-10 08:52

KL. 00.27 oprettede Knudsen et nyt gammelt spørgsmål "agerhønen." og kl. 0052 kom han med en intetsigende kommetar på Besserwisser`s spørgsmål, nu er så det første spørgsmål, sad Knudsen og ventede på kl. skulle blive 0200, så han kunne stille uret en time frem?
Jeg har hørt "poeten" faldt i søvn og derved ikke nåede at stille uret frem, er det så forsent at stille uret frem?
Hvordan forholder dyrene sig til sommertid, er deres indre ur påvirket af fænomenet? og her tænker jeg på agerhøns? har de svært ved at komme ud af "kassen" og søge føde?

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 28-03-10 09:08

Citat
sad Knudsen og ventede på kl. skulle blive 0200, så han kunne stille uret en time frem?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-03-10 09:08

Sandhedsvidnet fik sovet mindst en time for lidt i nat imedens en anden var på arbejde.
Det er nok årsagen til hans vrøvel Så hav medlidenhed med staklen.
At han ikke er klarover at det er kl. 24 man skal stille uret tilbage for ikke at indvirke på jordens omdrejning hastighed, ved han heller ikke og det blev endda fremført den 1. april for fem år siden, men da var han måske ikke begyndt at gå i skole i nu?

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 28-03-10 09:15

Kære bb1
Undskyld min morskab, men nedenstående må du gerne uddybe lidt nærmere
Citat
At han ikke er klarover at det er kl. 24 man skal stille uret tilbage for ikke at indvirke på jordens omdrejning hastighed, ved han heller ikke og det blev endda fremført den 1. april for fem år siden

TRD

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 28-03-10 09:41

Hvad skal vi med mere "morskab" i TV - det virkelige liv er meget, meget bedre ! Når bb1 folder sig ud i fri dressur, er ikke et øje tørt !!

Øjenvidnet4

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 60 point
Dato : 28-03-10 10:19

Den aprilsnar har da slået rent igennem, bare en oplysning, man kan godt forsvare at lave sprængt oksebryst i køkkenet, et bombesikkert rum er ikke nødvendigt.

Vi skal også stå med snuden mod sydost, når vi drejer rundt på viserne,da vi ellers påvirker jordens rotationsevne, ejere med digital ur skal hoppe med let spredte ben når de trykker på knapperne.

Lokalbetjenten i Løsning drøner rundt med blåt lys, og råber folk op i en MEGAfon,for at få alle op til klokken 01.55 så de er klar til øvelsen præcis 02.00, det samme sker vist i Søhøjlandet, men her anvendes patruljebåd.

En meget kendt hundemand og samfundesrevser og raphunne forsker, som i utallige år har ført sin egen helt personlige kamp mod fænomenet sommertid, står stadigvæk midt om natten på 30. år ca og kæmper med sit solur, vi kan kun håbe på at en fornuftig nabo,vil afhjælpe hans problem og tænde en 5000 wats udelampe, så den ihærdige mand kan slå sine streger, så han kan komme i sin
kurv da han til tider virke aldeles overtræt.
En pragtfuld søndag skal startes med et godt grin

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-10 10:35

Dyrene kan ikke finde ud af at vi har sommertid, det er derfor der er så mange dyr fremme i morgen tidligt, og så mange bliver trafikdræbt.

Heldigvis bliver der advaret om det og man kan så håbe dyrene klarer sig bedre.

Og lav så for en gang skyld en morskabstråd/alvorstråd og stop med det personfnidder.

Kan en eneste af jer lave et indlæg uden at nedgøre en anden?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-03-10 10:41

Granner det er frivilligt at deltage, KAPIS NÅ Knudsen kan du ikke lige fortælle hvordan man stopper jordens omdrejnings hastighed der er POING at hente og til dem der ikke ved hvad POING er, så betyder det point

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-03-10 12:06

Jiiiiiippiiii, vi slog ny sex rekord i nat, sagde jeg til Gurli Magrete. En hel time + 2 min...

Tsk, tsk, Heinz.... det er sommertid.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-10 13:45

Kors Heidi-HO

Hvis det kun tager 2 min normalt, så har du noget at lære.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 28-03-10 15:57

Sjovt at se hvem, der hoppede på den aprilsnar ( fremført den 1. april for fem år siden )

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-03-10 18:11

Citat
Kors Heidi-HO

Hvis det kun tager 2 min normalt, så har du noget at lære
Nå for hulen da.
Kan du ikke tage med lidt i skole.?

Du kan da starte med teorien.
1. lektion = forførelse af kvinden.
2. lektion = Afklædningsprocessen
3. lektion = Kønsakten
4. lektion = Efterspillet.

Og så er der tid til en gammel historie.

Manden spurgte kvinden;
"Ryger du efter sex".?
- "Det vil jeg da ikke håbe" ....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-03-10 19:32

Knudsen nu da du har stillet uret yderligere en time tilbage så kan jeg da godt forstå du skriver kl. 0200 om natten, for uret hjemme i dit lille kontor bag garagen viser Kl. 2400 er det det man kalder Ølsted tid?
I følge dig stoppede jordens rotation i aftes kl 24 hvordan fik du igen gang i den blå planet?, men det var da godt den ikke begyndte at køre den anden vej
Lige et lille tillægs spørgsmål, du aflyste dit lille træningsseminar den 14.03 på dit lejede jagt på grund af at vinteren havde været hård ved de små agerhøns, men hvorfor går du så ud og træner den 17.03, kan agerhøns virkelig komme sig over vinteren på 3 dage og hvordan kan dine fugle være overlevet vinteren, når samtlige meldinger fra de øvrige landsdele, har en mærkbar reduktion i bestanden

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 28-03-10 20:00

Citat
Nå for hulen da.
Kan du ikke tage med lidt i skole.?

Nå, nå, nå, nå og atter nå.....jeg slår alt for hurtigt på det tastatur....

Der skulle stå; Kan du ikke tage mig lidt i skole..

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-03-10 21:11

En lille vits inden der gives POING for svar
Klåge Åge
Alle mændene gik i svømmehallen undtagen Klåge Åge han bollede en måge.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-03-10 21:12

Heidi-Ho

Du er altid velkommen, det ved du da.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 28-03-10 21:14

Vi tager sku en mere
Hvorfor har kvinder kortere fødder?
Hvorfor har kvinder kortere fødder end mænd?
Så de kan stå tættere på køkkenvasken...

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 29-03-10 06:53

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 29-03-10 14:33

Tak for poniggs