/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Golf problem
Fra : jannicolai
Vist : 551 gange
200 point
Dato : 27-03-10 16:24

Hej jeg var ude og køre i min gamle golf 3 årg 94 95 1,8 bensin.Jeg havde glemt noget,og kørte hjem .Og lod den stå i tomgang,men havde glemt at den var i gear,så den hoppede frem .Og gik i stå.Nu vil den ikke starte mere.Hvad kan der evt. Være sket. Mvh Jannicolai.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-03-10 16:25

Startkransen har sat sig.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 27-03-10 16:28

Det tror jeg ikke, for starteren køre rundt.Når jeg prøver at starte.Mvh Jannicolai

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 27-03-10 16:40

Prøv at starte efter luftfilteret er fjernet. Mvh. K.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 27-03-10 16:41

Det har vi prøvet

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 210 point
Dato : 27-03-10 16:48

Hvis den har stået med tænding på længe efter, den gik i stå, kan det være din tændspole der er brænt af.

Jeg kan kun forestille mig et tændingsproblem...

I kan jo tjekke om der er gnist på tænderøret...

Vh Ben

Gå i stå ved at hoppe frem, skulle den isig selv ikke dø af, med mindre den hopper i havnen,,,

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 27-03-10 17:04

Tak for svaret Benjamin.Hansen.Hej det må være det, for der er ingen gnist.Takker alle for hjælpen. Mvh Jannicolai