/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
html efftekt
Fra : steenmarkussen
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 30-04-03 00:32

hej jeg har en hjemmeside hvor jeg har nogle billere liggene http://www.ab-venneminde.dk/arbejdsdag.htm og for sjov skyld kunne jeg godt tænke mig og lave en effekt så når man køre henover med musen skal billede ændre sig til et andet billede.
jeg har derfor prøvet at oprette et dynamisk html-effekt hvor jeg henviser til det billede der skal komme frem men, det virker ikke når jeg oploader siden men det virker fin lokalet.
det eneste jeg har lavet er jeg er gået i formater/dynamisk html-effekt og så "når musen flyttes henover" og i effekt har jeg så valgt et billede fra samme side men som sagt det virker ikke og i statusbaren står der der er fejl på siden OG EFFEKTEN UDBLIVER er der nogle der kan hjælpe mig med at løse dette problem.
hilsen steen markussen

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 30-04-03 02:26

Det lyder måske dumt, men har du husket at uploade alle billederne? Ellers henvier linket til et billede der ligger på din harddisk og det er derfor du kan se dem lokalt og ikke på nettet.

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 30-04-03 08:32

Intet lyder dumt når dert gælder mig og pc
men jeg har uploadet alle billeder.

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 30-04-03 14:43

Når du bruger en dynamisk-html-effekt i Front Page, laver den en fil, der hedder animate.js. Den skal du også huske at uploade til den samme mappe som din html-fil og dine billeder.

Accepteret svar
Fra : findovia

Modtaget 100 point
Dato : 30-04-03 14:49

PS:
Det kan også være, at den animationsfil, du skal bruge, hedder: CSScriptLib.js.
Så vidt jeg kan se på din side. Du må kunne se det i den mappe på din harddisk, hvor du har lavet effekten.

Godkendelse af svar
Fra : steenmarkussen

Dato : 30-11-04 21:54

Tak for svaret findovia.