/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Min mave rumler
Fra : Flash77
Vist : 3601 gange
30 point
Dato : 26-03-10 19:41

Min mave rumler - hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-03-10 19:48

Du må skyde nogle husbukke....................og spise dem.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-10 19:48

Spis noget mad--- stille og roligt, så du ikke sluger luft --- i så rigelige mængder, at maven bliver propfuld og ikke har mulighed for at rumle

Logisk ik?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-03-10 19:48

Spis mere ensilage og klem Ballerøven sammen min ven

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-03-10 20:07
Kommentar
Fra : gril

Dato : 26-03-10 20:10
Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 26-03-10 20:19

Maverumlen er når maven vibrerer, det du kan gøre, for at få det til at stoppe er:

1. stop straks med at vibrerer med maven.
2. køb en gedebuk, igen igen
3. vær ekstrem sød ved din kone

Hvis du følger de råd, forsvinder din maverumlen !

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 26-03-10 20:35

Så tror jeg at yoga vil være bedre

http://ayuryoga.dk/Yoga-ovelser-fordojelse.htm

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-03-10 21:02

Jeg har nu købt en gedebuk, Spist 12 kg. kød, Skudt og spist en husbuk, været sød ved min kone, holdt op med at vibrere med maven..... Og min mave rumler stadig...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-10 21:14

Citat
Og min mave rumler stadig...

Det tyder på luft i maven....slå en prut og det stopper

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-03-10 21:17

Jeg har pruttet hele aftenen - og nu rumler min mave mere end tidligere

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-10 21:24

Citat
Jeg har pruttet hele aftenen

Godt du ikke er min sengekammerat

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-03-10 22:42

Ja - det tror jeg du skal være glad for...

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-03-10 23:51

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 27-03-10 01:06

Citat
1. stop straks med at vibrerer med maven.
2. køb en gedebuk, igen igen
3. vær ekstrem sød ved din kone

Hvis du følger de råd, forsvinder din maverumlen !

du er s'gu vist en værre een
HIHI

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-03-10 13:50

Hej Flash

Du kan stikke hovedet i en spand med vand - og holde det nede indtil gasserne i tyktarmen forsvinder ud af endetarmen. Det virker hver gang. Rumleriet holder op, og du er en tilfreds mand.

Kommentar
Fra : coccinella

Dato : 27-03-10 14:26

Min mave rumler også, især hvis jeg bliver nervøs.

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 27-03-10 14:57

Kære Flach

Tag en Emodium +
TRD

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-03-10 19:14

Nu har min nabo klaget over larmen - intet hjælper tilsyneladende

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 27-03-10 21:49

Gå ned på hjørnet...køb 2 hapsdogs...drik 2 limfjordsportere...læg dig på maven over en stor pude og lad prutten gennemtrænge lokalerne mens du ser en Wallander krimi

Kommentar
Fra : HansELund

Dato : 28-03-10 09:36

I Sønderjylland har man noget der hedder en Rummelpot, måske er det løsningen...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 28-03-10 16:18

Okay Flash77 så må du over til plan B

Plan B består af en lille sang, som du skal lære udenad, du skal synge den uafbrudt i 10 timer ! derefter skal du stå på hovedet, mens du kigger på et stearinlys (tændt) så skal du igen og igen og igen fremsige dit rumlemave mantra (min. 2 timer)

http://www.kerteminde-skole.dk/mediefag/sangtekster/Peter_plys.htm

Maverumlesang
Hum-dum-di-dum Hum-dum-di-dum Ih, det rumler i min mave Jeg skal rigtig op og snave Hum-di-dum-dum-dum Ku' jeg flyve som en bi For at klatre blev jeg fri Men så var jeg ingen bamse Jeg må klatre for min mamse Godt der ikke er gedehamse Og nu vil jeg op og gramse Ih, det rumler i min mave Jeg vil ha' noget - ha' noget sødt - og blødt

Kommentar
Fra : coccinella

Dato : 28-03-10 16:48

Altså jeg synes den Peter Plys tekst lyder lidt fræk. Hvad for en melodi går den på ?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 29-03-10 15:57

Nå flash77, virker det ? du kunne da gi' en tilbagemelding om hvordan det står til ?

Ellers har jeg en plan C, men så bliver det via privat mails - for det er hård kost !!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-03-10 18:26

Jeg har gemt mig i en kuffert nu for at dæmpe støjen - der er stadig intet der hjælper

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 30 point
Dato : 29-03-10 18:42

Plan C er sendt til dig...... (intern besked)

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 29-03-10 20:38

Tak for svaret Christa.N.

Det virkede helt fint - tak for det

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 29-03-10 20:47

Selv tak, det har været en fornøjelse at hjælpe dig.