/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
sender ind for en nabo
Fra : jensviggo
Vist : 1616 gange
200 point
Dato : 26-03-10 15:46

jeg har nu i ca 6 måneder haft kraftige smerter i mellemkødet, altså mellem anus og pungen. Smerterne er meget kraftige, og jeg kan ikke sidde/være nogen steder. Har været hos egen læge, der ikke kan sige hvad det er, har været i scanning, uden held, har været ved kiropraktor uden held, har været hos akupunktør osse uden held, så nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, det er meget kraftige smerter, broman hjælper med at slappe lidt af, ellers går jeg frem og tilbage, og kan ikke finde hvile.
72 år 65 kg aldrig fejlet noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-10 16:03

Du skriver ikke om din nabo også har været hos fysioterapeut??

Jeg synes din nabo skal gå til lægen igen, og spørge om ikke en fysioterapeut kan hjælpe (myoser, infiltrationer e.lign), disse kan ikke ses på hverken røntgen eller scanning, hvorfor jeg tror det godt kan være en mulighed.

Hvis lægen mener en fyioterapeut vil hjælpe, vil han give din nabo en lægehenvisning

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 26-03-10 16:07

han har så sent som i dag været hos fysioterapi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-10 16:11

Ok, du nævnte bare ikke den behandlingsmulighed

Hvis han lige er staret på de behandlinger, kan han ikke vide endnu om de hjælper, der skal flere behandlinger til, før der sker en ændring

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-03-10 17:21

Hej og av siger jeg bare.
Prøv lige at læse dette.
Det KAN være at prostata klemmer på urinrøret .
http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=4040/sprog=1/grp=8/menu=14/

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-03-10 23:32

Uden ligefrem at få PIS/ tæsk af andre_klatter.
Har (lidt) af samme, MEN og alt muligt andet?

Har du det VARMT/ gæt selv.
Hos mig, er det som REGELT stresssss/ kulde der får den? til at reagere.

SEX:
?????

Jeg tror? selv, at du har haft et meget aktivt SEX-DRIVE
og som sådant, BARE trænger til en lille / STOR pause

Bruger du ? Viagra eller ?
Gør du DET, så er den/ t altså IKKE VANT til det
og trænger til RO.

Det kan såmænd også bare være din STOL du sidder på.

At man kan læse sig til noget, helt OK for andre.

I din ALDER, kan selv en FIS sidde sig og blive til en genstand som DIN,
hvis du ikke lukker den UD.

Jagende og ukendte smerter, er som regel tegn på gigt/ KULDE

Til PIA? sorry, den skal du LÆNGERE OP MED
Men som skrevet tror jeg du har fået en eller anden form for
???????
MUSKEL infiltration, enten af for megen brug/ eller for meget kulde.

Hvis du spørger en ? specialist, kan de helt sikkert se DET, gennem dit blodtal,
men kan ikke vide det, gigt i bindevæv og lignende kan du altid spørge de?
såkaldte ONLINE doktore om, men spørg din egen FØRST.
MEN kan da godt sige DIG, at har du først fået det skidt i en muskel/ væv
regn med DET resten af dit liv.
Da du ikke kan købe disse (rensende midler) i Danmark
og tror du på reklamer, så hent det fra UDLANDET, de virker IKKE.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 26-03-10 23:38

Flueben fjernet

Prøv først af alt at snakke med din læge om?
kan ærligt talt ikke huske hvad GIGT I MUSKLER hedder mere = men auvvvvvvv
Har det selv i min albue, og det kom her for 3 måneder siden, / i kulden +
kan dårligt bevæge den, når smerten sætter ind, og det er KUN musklerne
ikke knogler der er skadet.

NED TIL DEN LOKALE.

Kommentar
Fra : coccinella

Dato : 27-03-10 13:55

Her må der vidst flere mænd på banen her.

Kommentar
Fra : marie_hs2003

Dato : 20-04-10 15:45

Er der noget at se? Rødme eller andre hudforandringer? Man kan også være uheldig at få helvedesild i dette område, og er man lidt oppe i alderen kan det give meget meget langvarige smerter.
Hvis scanning osv. Ikke viser noget kunne det være det meget besværlige fænomen "neurogene smerter" som bedst behandles med stoffer såsom " gabapentin" eller tricykliske antidepressiva" ( som altså også er mod depressioner men som også virker mod nogle slags smerter.)
men de er ikke helt uden bivirkninger så hvis lægen ikke synes om ideen er det sikkert fordi opvejningen af "for" og "imod" gør T det ikke rigtigt at værd at prøve det. Men i nogle smertetilfælde kan det være eneste udvej.