/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Er det til at forstå?
Fra : Tonganeseren
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 26-03-10 11:51

Bb1 redegør i et utrolig godt formuleret indlæg for DL`s trængsler, og så lnagt så godt. Der er bare noget jeg ikke forstår. Hvem er det egentlig der skriver disse velformulerede indlæg, når man - på andre tidspunkter - er ved at vræle over Bb1`s voldtægt af det danske skriftsprog? Nu skal der være en vis elastik her på siden, og banale slåfejl etc. er stadig god tone, men den store kontrast hvad angår kvaliteten i Bb1`s flere tusinde indlæg er altså påfaldende. Bb1 (nick) vil gerne se navne på bordet. Hvad så med at ændre på forholdet, så der fremover står Bent Ballegaard Knudsen som afsenderadresse?
Men svar nu lige på mit spørgsmål - Bb1! Hvem skriver egentligt dine - og her tænker jeg på det foreløbigt sidste fra i dag. Det er i hvert fald ikke dig. Det kan jo ikke være rigtigt, at du optræder under falsk identitet på denne udmærkede hjemmeside.
For god ordens skyld vedhæfter jeg lige nogle løseligt opsamlede eksempler på din normale skrivestil: 1.

en anonym deltager spørger herinde hvilken buk, der fejer mest? Det gør selvfølgelig den buk, som har det største behov for at feje, nemlig den buk, som har sværest ved at få sin bast af..
Det er det mest logiske og eneste svar på det spørgsmål.
Straks er der et par kloge Åger som blander noget helt andet ind i det nemlig territoriale markeringer.
Det har intet med egentlige fejninger at gøre, det er markeringer som afsætter duftstof og det afsættes mest lige før brunsten for at holde andre bukke væk og må altså ikke forveksles med fejninger..
Se så blev I så kloge også selvom jeg straks blev udelukket fra tråden.
( en hver der ikke kan holde sig til emnet – det gjorde jeg – bliver udelukket fra denne tråd.)

2.
________________________________________
Har nogen af Jer været ude og se efter den forårs buk I gerne vil skyde i år?

Det har jeg i dag, når man alligevel er ude og se til fodretønderne så kan man jo lige så godt benydte sig af lejligheden og jeg så han!

Fik ligeledes et godt foto, men det er sku` ikke nemt at holde aperatet roligt, der er jo ingen balance i en telelince kontra en rifel.

Person fnidder BL........

3.
________________________________________
Ja, men så mangler vi jo bare resten - jeg har udelukket dem,så I mine tråde kan I andre jo blot komme på banen,men det er der jo heller ikke mange der gør seriøst.
Så hvad vil I med tråden? Hylere havde dog et mål - at svine mig til og skrive indlæg imod DJ for de fleste af dem var medlemmer af en anden forening. Som ikke selv har en debatside og er ule set på de fleste af de andre.... som siger helt det samme - hvor er vi så hende venner - helt ude i kartoffelmarken.

4.
Jeg har oplevet amatører,som sagde de kunne brunerer,det var ikke kønt. Man kan reparerer en slidt brunering eller rids, men det er et helt andet spørgsmål.
En hel op brunering skal man holde sig langt væk fra med mindre man har lært det...

Med venlig hilsen
Tonganeseren

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 110 point
Dato : 26-03-10 12:12

Hej Tonganeser.

Dine iagttagelser er fuldstændig rigtige - bb1 aner som regel ikke hvad han skriver, men det må jo nok tilskrives hans sygdom !
Hans meninger bliver ofte fuldstændig fordrejede, når han ikke er omhyggelig nok og derfor skriver ord som har en helt anden betydning end tilsigtet - derfor har han ofte balladen. Når man så retter på ham, bliver han fornærmet og beskylder én for personfnidder og så kører rouletten !!
Ligeledes er der ingen andre end ham selv eller nogle af hans få bekendte, som har forstand på f.eks. våben - tænk blot på hans postulater om bøssemagernes uddanelse hos militæret

Omvendt får vi ofte nogle billige grin over den uvidenhed han lægger for dagen - men hva', ethvert cirkus har sin klovn Og klovnen i cirkus KanDu hedder Knudsen

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-03-10 13:00

Citat
krokediller, flodheste og hvortesvin på breden

lidt af det har han vist selv rodet med, 3 fejl i 6 ord! "og" + "på" ramte han rigtigt, "flodheste" har han øvet sig på, siden han så sig i spejlet første gang...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-03-10 14:44

Det er da kun et godt tegn på svagt spirrende intelligens, når problemerne tårner sig op som skrueis, søger man prof. hjælp, men bibeholder lidt af sit særpræg i stavemåden, så er der jo nok ingen som opdager det, men tekstopsætningen glemmes totalt og her falder stuntet så til jorden.

Det kan heller ikke bortforklares med, det tidlige tidspunkt kreationen bliver leveret på, der er vist sat en sætternisse ind her, så det ikke altid ender med en Gravballemand, men lige meget hjælper det.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-03-10 16:36

Knudsen har ikke selv forfattet det omtalte indlæg, her har han haft en spindoktor ind over, det kan være det er en af hans bukkejægere der har skrevet indlæget og har så scoret en gratis knop buk, med grandeler

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-03-10 18:12

Nemlig! Men det er da en smule besynderligt, at vi i debatten har at gøre med en helt ubekendt størrelse, som ikke engang tør optræde under psudonym (nick). Besynderligt.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 26-03-10 19:56

Det kan han af gode grunde jo ikke, da indlæg her og snart det eneste sted han også kan boltre sig på, nemlig DJ, skal give udtryk for mandens litterære evner og formåen, så hans mester jakel ( dukkeførene, egentligt en traumatisk tanke at have hånden oppe i r.... på facade fyren), vil aldrig tone rent flag, så skvater hele Watergate a la Løsning jo sammen.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 27-03-10 00:48

bb1, på med vanten og giv igen
Du ææællllssskeerrr jo det her

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-03-10 10:59

Min mave rumler

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-03-10 11:28

Er der nogensinde nogen som er stødt ind i bb2 eller bb3 eller ................... ??

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-03-10 11:36

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-03-10 11:41

Tak for poing - øhh point. Somme tider tror man sgu' selv på det ævl profeten fra Løsning skriver !

Øjenvidnet4