/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Find mobiltlf.nr.
Fra : kondivand
Vist : 1354 gange
25 point
Dato : 26-03-10 11:38

Findes der et sted, hvor alle mobiltlf.nr. er samlet, så det er muligt at finde ud af hvem der har ringet til en?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 22 point
Dato : 26-03-10 11:48

NEJ

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-03-10 11:49

Der er flere sider du kan søge på. Her er et godt bud:
http://www.degulesider.dk/
Men ikke alle mobilnumre er at finde, og især ikke hvis det er taletidskort.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 26-03-10 11:56

Glem det

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 26-03-10 13:03

Du kan da bare svare din telefon. Så ved du hvem der ringer.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-03-10 13:43

Kort og godt: Nej.

Men man kan altid prøve f.eks. www.krak.dk - www.eniro.dk - www.118.dk

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 27-03-10 01:28

Citat
Findes der et sted, hvor alle mobiltlf.nr. er samlet, så det er muligt at finde ud af hvem der har ringet til en?

LOL___
Er du blevet PASSI ? FIST/ eller for megen STÆRK vand

Der findes centraler, der overvåger MOBIL traffic ////// IKKE DANSKE SIDER +
det er JO IKKE TILLADT, men, hvis du gider bruge 5 minutter på nettet, eller bare GOOOOOOGLE
er der andre der gøre det for DIG, ganske LOVLIGT, så er det bare det med MORALEN
i DET.

Selv ville jeg kunne gøre det,gratis, men vil IKKE have Telestyrelsen / PET

hjem til mig.

For at finde ud AF HVAD ???????????? hvad nummer der ringede til dig..
eller klamme klumme///
Chikane = tele GAS/ IP
Hader mennesker, skulle jeg sige fra?
LAD DEM smide penge ud til samme.......

Men Der findes DESVÆRRE ALTERNATIVER TIL PRIVAT`en FRED OG RO

INTET ER UMULIGT, møj unger brokker sig over andre.
VAGTVÆRN til privatfester = HVOR FANDEN ER JEG DOG BLEVET AF.

De skal IKKE pisse på mig..
Men er altid OPLAGT/ skudt, til en dårlig anmeldelse, af noger VIRKER

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 19-04-10 14:34

Tak for svaret refi.