/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
sætte flere emailadresser i samme prg.
Fra : fredag
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 26-03-10 11:31

Hej i vores SBS 2008 vil jeg gerne have det sådan at jeg når jeg har oprettet 2 forskellige mailadresse fra samme domaine, at jeg så modtage mailene i samme mailprogram,men hvordan sætter jeg det op i SBS.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-03-10 15:42

exchange server?

Annuller spørgsmålet
Fra : fredag

Dato : 08-04-10 09:12

Hej jeg fandt selv ud af det, det er inde i Exchange Management Console, hvor jeg via mail flow setting kan indstille delivery options.....