/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hacket hotmail?
Fra : hedefelt
Vist : 722 gange
200 point
Dato : 24-03-10 19:00

Det ser ud til at min hotmail er blevet "hacket" i aftes - mine bekendte har fået en mail på engelsk om at jeg har købt en telefon og at jeg anbefaler dem at gå ind på en eller anden side og tjekke det ud!

Det er så det - men nu kan jeg ikke få adgang til min mailkonto - en konto jeg har haft i 10 år - er der nogen der har gode ideer?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-03-10 19:02

Du skal omgående sikre dit hus, og blive indendøre! Du har nu mange fjender som tror det er dig der vil lokke dem i uføre, og de vil helt sikkert komme efter dig. Køb evt. en stor hund til at passe på dig.

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 24-03-10 19:08

Takker for de gode råd - kan du anbefale en bestemt hackerhund?

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 210 point
Dato : 24-03-10 19:11

gå ind og nulstil koden, det er ikke så tit de får ændret sikerhedsspørgsmålet så det kan tit lade sig gøre

når du så får adgang igen så husk at lave en sikker kode

en anden mulighed er at skrive eller ringe til microsoft, de plejer at være flinke til at hjælpe

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 24-03-10 19:44

Jeg har fået de samme mange mails, men har tilsyneladende adgang til mail, men det kan sikkert anbefales at jeg skifter koden alligevel.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-03-10 20:16

Du skal anskaffe en bidsk chihuahua - det er verdens farligste hund!

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 25-03-10 07:22

Der er masser af email password hacking, eller email password recovery programmer på nettet.

f.eks her
http://email-password-hacking-program.softplatz.net/

så det er bare at gå igang.

Og så er det en god idé at ændre dit pasword een gang hver måned. Du kan jo bruge dit oprindelige password og så sætte f.eks 1-12 bagved, eller foran - afhængig af hvad måned vi har. Det er nok

Godkendelse af svar
Fra : hedefelt

Dato : 25-03-10 16:16

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Jeg skrev som du anbefalede til microsoft og fik følgende retur:

Tak for din henvendelse til Microsoft Kundeservice.

Du skal kontakte vores Hotmail Support via nedenstående link, de kan hjælpe med dette, de har 24 timer svartid.

https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlidvalidation&ct=eformcs

Har du flere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Og efter at have udfyldt et hav af oplysninger - kom der svar retur - som sørgede for åbning af min konto igen!!!

Det må jeg sige er skide god service - af en gratis tjeneste!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-03-10 08:52

Jeps, modsat hvad mange siger leverer de nemlig skide god service.

Men de bruger jo også en hel del ressourcer på at undersøge, vedligeholde og forbedre deres service løbende

Du skal ikke blive forbavset hvis du nu bliver kontaktet omkring en tilfredsheds undersøgelse