/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kender i denne IBANEZ AS103-VB guitar?
Fra : dannitheking
Vist : 803 gange
130 point
Dato : 22-03-10 20:58

Hej

Jeg overvejer at købe denne guitar, synes selv den lyder godt, men er der nogen som ejer denne guitar eller bare har spillet på den? hvad er jeres erfaringer med den? og vil i mene at det er en god, solid guitar?

MVH

Danni

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 22-03-10 21:00
Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 65 point
Dato : 25-03-10 10:08

Desværre har jeg ikke erfaringer med den guitar, men jeg tillader mig alligevel at svare.

Selvfølgelig er det rart lige at kende andres mening, inden man overvejer en guitar, men når det er sagt, så er det altid bedre at tage ud i en butik, eller hos en privat, og få lov at prøve guitaren af. Folk er jo forskellige, så det er deres opfattelse af en god guitar også.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-03-10 11:42

Giver Dennis ret. Køb ALDRIG en guitar uden at prøve den. Selv billige spader kan være urimelig gode og dyre kan være ringe! Ingen ved hvad du kan lide, men du er nødt til selv at prøve den. Det er dig der skal spille på den.

Jeg har en 17000 kr's Kramer jeg holder meget af, men en gang imellem flipper jeg ud og bruger en <2000 kr Aria !!!!!!!!!!! Ellers er stativerne fyldt med en Bas uden navn, Hohner, Washburn og Yamaha. Såehhh hvad jeg spiller på kan variere noget!

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 31-03-10 23:35

Jeg har skam prøvet den, ville bare høre andres mening :)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-04-10 09:24

Har prøvet mange Ibanez'er. De plejer at være ok. Iøvrigt skal du passe på Thomann. Priserne der, behøver ikke nødvendigvis at være billigst.

Stærkt anbefalelsesværdigt er det, selv at hente sin spade. Sådan det eksemplar man får, er det man har prøvet. At købe en sådan på nettet turde jeg simpelthen ikke.

Godkendelse af svar
Fra : dannitheking

Dato : 04-04-10 15:37

Tak for svaret Dennis85.