/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
stjålne nummerplader
Fra : hovsada
Vist : 1080 gange
100 point
Dato : 22-03-10 17:33

skal hente nye i morgen !
Nogle der kender alternative måder at montere dem på så de ikke så nemt stjæles ??

har selv tænkt på skrue med speciel kærv- så ikke det forslag jeg ønsker !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-03-10 17:38

- ta' dem med i seng...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-03-10 17:39

Bare slib kærven i stykker. Bare du kan skrue dem af fra bagsiden.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 22-03-10 17:40

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 22-03-10 17:43

prøv dog lige at læse mit spørgsmål !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-10 17:44

Man kan købe skruer, hvor toppen knækker af når de er skuet i, jeg ved TDC bruger dem på deres bokse

Man kan også købe envejs gallop skruer - sådan kalder manden dem og ser ikke ud som om han er ved at grine

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-03-10 17:44

Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 41
- Annullerede 34
- Slettede 2
Ialt 79

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 22-03-10 17:53

tak Flouenbær for statistik

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 22-03-10 17:56

Nordsted !--det var jo det jeg selv havde tænk- efterlyser alternativt forslag- skruerne var ikke engang skruet af - men pladerne væk !

men måske skal jeg bare bruge 6-8 skruer !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-10 17:59

Nummerplader er til at pille af helt uden værktøj, så giv du dem bare nogle skruer

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-03-10 18:03

Ja engangsskruer er nok den smarteste løsning på problemet. Disse skruer bruges også til de sikkerhedsskilte som bl.a. vagtselskaberne sætter op, men om de kan fås i en størrelse som en stor gallopskrue til nummerplader, vides ikke. Men så kan man da købe almindelige galopskruer, og fase den ene del af kærvsiden, så de kun kan skrues på, og ikke af. (Så kan politiet heller ikke tage dem fra dig igen!)
Et anden alternativ er små bolte med rundtsleben hoved og møtrik på bagsiden, men det er så et spørgsmål, om der er plads bag kogeviret, så du kan få lapperne ned bagom!?!?

Annuller spørgsmålet
Fra : hovsada

Dato : 22-03-10 18:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

alle gentager jo bare mit eget forslag- ikke det jeg havde brug for