/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor blev mine indlæg af?
Fra : soyeljefe
Vist : 531 gange
50 point
Dato : 22-03-10 08:11

Jeg stillede to spørgsmål igår (troede jeg), men de er aldrig kommet på. Det kan jo også bare være det er for lang tid siden jeg har været på og at jeg derfor ikke kender teknikken. Stiller man ikke bare et spørgsmål indenfor en given katagori og så trykker send? (vælger point osv)?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 22-03-10 08:15

Jow lige præcist

Finde kategorien, skrive spørgsmål, tildele point, og tryk send

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-03-10 08:15

Men det virker da for dig idag, så bare klø på

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 22-03-10 08:18

Det gik også lige op for mig :) Det skulle jeg nok have kommenteret, at hvis denne besked overhovedet ville nå frem, så ville problemet være løst. Det er da også lykkedes mig at stille det nye spørgsmål! skørt!

Godkendelse af svar
Fra : soyeljefe

Dato : 22-03-10 08:18

Tak for svaret Nordsted1.