/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Special-forretning efterlyses.
Fra : yearhouse
Vist : 682 gange
100 point
Dato : 21-03-10 14:10

I Århus havde vi en butik, der solgte gamle pengesedler, mønter, emblemer m.m. Den lå i Ryesgade, men er desværre lukket.

Jeg vil så gerne ha´ fat i nogle gamle emblemer fra Sovjet eller DDR, men kan sq ikke finde en lignende butik.

Er der nogen af jer, der kender en sådan lignende forretning, helst hér i byen?....Ellers må jeg jo starte Jaguaren

Rigtig god sen-weekenden
TOM

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-10 14:16

Er dén butik også lukket

Går i tænkeboks my dear!

Hvor mon "varerne" så er henne?

Ved, der ligger (forhåbentlig endnu) en emblembutik på Ormslevvej - før Ringvejen.

Prøv evt. diverse gravører.

Knus
Hanne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-10 14:23

Lav dem selv.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-03-10 14:32

Hej.
Prøv at ringe til Randers...............inden du starter din Jaguar
http://www.gulex.dk/firmainfo/pedersen_i._p._moenthandel/900025531034.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 14:51

Der er lidt her

http://www.informatic.dk/group.asp?group=232

men så bliver det online handel, med mindre du har lyst til at besøge Dronningeøen -Nordsjælland

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 21-03-10 15:00

Citat
men så bliver det online handel, med mindre du har lyst til at besøge Dronningeøen -Nordsjælland

Norsted1
Hvilken planet kommer du fra.
Det hedder Djævleøen
Hilsen fra Hovedlandet
vvdriver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 15:08

Hø hø vvdriver... Djævleøen er Amager

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-03-10 15:42

Nordsted har ret, djævleøen er Amager.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-03-10 16:18

http://www.dr.dk/P1/Spoergehjoernet/Udsendelser/2009/04/02111509.htm

Her står det jeg mest hælder til.
http://www.scootergalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=977288

Skulle det vise sig at Sjælland er djævleøen - så må det være på grund af alle de tilflyttede djævle fra det store land vest for Fyn.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 21-03-10 16:48

En Jyde og en Københavner var på vej til Sjælland med Toget.
Jyden begyndte at spise sin madpakke med fisk på.
Pludseligt spørger Sjællænderen,hvorfor er i Jyder så kloge.
Jyden siger, det er fordi vi spiser mange fiskeben.
Sjællænderen grublede lidt over svaret.
Så spørger han Jyden om han vil sælge fiskebenene,ja da siger jyden for 50 kr.
Sjællænderen betalte 50 kr. og fik fiskebenene,og spiste dem.
Lidt efter spurgte Sjællænderen, hvad skulle du have for hele maden.
Jyden sagde, 50 kr.
Så sagde Sjællænderen, jamen så kunne jeg ligesågodt havde købt hele maden.
Der kan du se sagde jyden, de er allerede begyndt at virke.
vvdriver
Kom så igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-10 16:56

To københavnere skulle til en bridgeturnering på Skagen, og kom til at sidde i kupé med et par jyder, der også skulle deltage.

Da konduktøren nærmede sig, fandt jyderne deres billetter frem. københavnerne forklarede derimod stolt, at de kun havde købt een billet.

Straks efter forlod de kupéen til fordel for nærmeste toilet. Lidt efter bankede konduktøren på toiletdøren.
- Undskyld, sagde den ene jyde og skubbede billetten ud under døren.

- Tak, det er fint, sagde konduktøren.

På hjemturen mødets de fire igen i kupéen. Jyderne viste stolt deres ene billet frem.

- Ha, skreg Københavnerne, vi har slet ikke købt nogen billet!
Konduktøren nærmede sig, og jyderne opsøgte det nærmeste toilet.

Lidt efter bankede det på døren.
- Billet, tak!

- Undskyld, sagde den ene af jyderne, og skubbede billetten ud under døren.

- Tak, sagde københavnerne og forsvandt hen til det næste toilet....

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 21-03-10 19:15

Tak for svaret Camillasmoster. Mener du har ret, ven....
Men Gravører...God idé.

Knuzzer fra
TOM

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-10 20:41

Det var ve'gu' så lidt, søjde - og nu er der jo gået vittigheder i tråden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-03-10 20:48

Eyvind, man må sige, at det er da en spændende side om scootere......