/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rip cd og dvd
Fra : k_m_s
Vist : 647 gange
100 point
Dato : 21-03-10 13:41

Hej

Ønskes: et enkelt gratis program til at rippe audio cder og dvder over på hard disken. og i stedet for at sætte forkerte fil-navne på, ikke sætte navne på.

Kim

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 13:43

Citat
og i stedet for at sætte forkerte fil-navne på, ikke sætte navne på.

UMULIGT - alle filer skal have et navn

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-03-10 13:44
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-03-10 13:45
Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 21-03-10 13:47

Itunes og Diskripper sætter forkerte navne på filerne og VLC er vist ikke god til at rippe helle cder, kun enkelte nr, har jeg læst.

Kim

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-03-10 13:53

Ellers kan du bruge Ashampoo Burning Studio 9. Det kan rippe en hel cd og gemme på harddisken.

(og det er let at finde en key på nettet til at lovliggøre den med

http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=Diversemm&prog=25910&program=Ashampoo%20Burning%20Studio%209

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 21-03-10 14:00

Det giver måske mere mening at skrive at det er nogle lyd bøger jeg vil ha over på hard disken og så over på min mp3 afspiller.

Itunes er jo ret god til det med musik cder men ved lyd cder får hver fil nogle underlige navne.

Kim

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 21-03-10 14:06

Prøv nu med Ashampoo det kan det du vil

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 17:13

Brug Windows Media Player til CDerne den sætter de rigtige navne på og du behøver ikke hente et nyt program, den kan ikke rippe DVD så vidt jeg ved, men det kan Ashampoo Burning Studio
Ashampoo Burning Studio Free 6.77 kan hentes og bruges gratis, og det er lovlig i modsætning til forslaget om version 9 det vil gøre dig til software pirat hvis du bruger version 9 uden at betale:
http://download.cnet.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-10 17:15

Citat
(og det er let at finde en key på nettet til at lovliggøre den med
passer ikke den skal købes for at være lovlig, og hvorfor opfordre brugere til ulovligheder når der er næsten utallige muligheder for gratis og lovlig software

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 21-03-10 18:33

Ja, jeg tror også lige at lovliggøre, ska sættes i gåseøjne ;) Men ashampoo er ikke desto mindre godt hvis man vil have det let og på dansk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 19:15

Bare gå en tur på giveaway - den er af og til på GRATIS tilbud - netop 9eren

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 22-03-10 16:15

Kan Ashampoo Burning Studio Free 6.77 også rippe cd og dvd til harddisken? og ligge cda filerne som mp3.

Kim

Godkendelse af svar
Fra : k_m_s

Dato : 25-03-10 00:26

Tak for svaret Fijala. Ja det ku den

endda den gratis version.

Tak for det

Kim

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-03-10 13:24

godt gået