/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Konverter ODG (OpenOffice) til DOC (WORD
Fra : jepser30
Vist : 1333 gange
15 point
Dato : 21-03-10 13:22

Hvordan gør jeg når jeg har en ODG fil jeg gerne vil have konverteret til noget andre også kan læse?

Jeg har prøvet www.media-convert.com men den kommer op med socket fejl, så den kan jeg ikke bruge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 13:30

Du gemmer den som word-fil i OpenOffice

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-10 13:32

Men der er nok noget grafik i den - så du kan evt. gemme som pdf....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-03-10 13:41

Åbn den i OpenOffice og gem denigen som en doc. fil.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 7 point
Dato : 21-03-10 14:34

odg er en grafikfil fra openoffice draw, så den skal lige åbnes i det program.
OpenOffice er gratis og kan hentes her.
http://da.openoffice.org/

Den kan så gemmes som jpg (billede) så alle kan læse den.

Godkendelse af svar
Fra : jepser30

Dato : 21-03-10 14:55

Tak for svaret Eyvind. Efter lidt roden rundt fandt jeg ud af det.