/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvordan gemmer jeg
Fra : bibsamie
Vist : 511 gange
300 point
Dato : 20-03-10 21:16

Har installeret Win 7 Ultimate på en bærbar og en stationær og skal nu installere det på min hoved pc'er da den sletter mit mailprogram og jeg efterfølgende skal installere et nyt, hvorledes gemmer jeg al korrespondance fra sendt og slettede post ???

mvh
Per

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-03-10 21:28

Hvis jeg var dig ville jeg printe det hele ud og sætte det i et ringbind.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 20-03-10 21:39

Flash77

sendt post 1197

Indbakke 483

Slettede 489

Fans til tungt ringbind, men tak for ideen hopper over denne.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 310 point
Dato : 20-03-10 21:39

Vælg Filer og Eksporter, vælg igen Meddelelser og gem alle mail på en ekstern drev, for eksempel en usb hukommelses stik, vælg så et mail program til din Windows 7 computer som kan importere dine mails igen, Windows Live mail og Thunderbird kan tricket

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-03-10 21:40

Slettede mails kommer ikke med, de skal gendannes først eller slet dem

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 02-05-10 22:18

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-05-10 22:44

Selv tak