/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook - Kontaktpersoner
Fra : clou
Vist : 483 gange
200 point
Dato : 20-03-10 17:51

Hej derude

Jeg står i den situation, at jeg skal have overført mine kontaktpersoner i MS O 2007 til en anden computer, men hvordan kopierer jeg lige kontaktpersonerne over på USB pennen? for derefter at overføre fra pennen til andne computer?

Svaret må gerne skæres ud i pap

Håber på Jeres go'e svar - på forhånd tak!

Clou

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 20-03-10 18:00

Der er en syntes jeg selv, ret god beskrivelse here

Hvis du ikke har en usb-nøgle kan du gøre som i linket -- der er "billeder" så du bedre kan se fremgangmåden

http://www.pcworld.dk/art/9394?page=1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-10 18:01

o.v.n er også kommet med denne løsning

Adresselisten i Outlook Ekspress skal Eksporteres som en tekstfil og denne tekstfil skal over på den nye computer, så kan det nye mail program importere alle adresserne, ingen ben i det og det har ikke noget at gøre med om det er egen domæne eller mail adresse fra TDC for eksempel.
Outlook Ekspress: Åben programmet - klik på Filer og på Eksporter, vælg Adressekartotek og vælg igen Tekstfil (semikolonseparede værdier) klik på Eksporter - klik på Gennemse for at finde et gemmested, for eksempel en usb hukommelse, giv filen et navn og klik på Gem - klik på Næste og sæt markering ud for de linjer som skal gemmes, slut af med at klikke på Udfør.
Flyt usb hukommelsen over i den nye computer, åben det mail program som i har valgt og importer tekst filen, så er alle adresser på plads i det nye mail program

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-03-10 18:06

Det er så Outlook Express den løsning er til. jeg går ikke ind for købe programmer nemlig

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 22-03-10 22:28

Tak for svaret Nordsted1.