/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Sandheden.
Fra : bb1
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 20-03-10 16:46

Når det var her Sandhedsvidnet hund lå begravet:

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 07:03

--------------------------------------------------------------------------------
IGEN IGEN IGEN for en ældre herre

Citat
Nå Knudsen vi prøver igen jeg spurgte DIG om Knudsen ville du skyde to hunde der jagede med dine drivhusvagtler på dit LEJEDE jagt, hvis hundeejeren ikke har overholdt gældende lov det kan da ikke være så svært at forholde sig til eller
Nu medens du grubler over dette spørgsmål har jeg lige et tillægs spørgsmål kender du til nogen som har overtrådt jagtloven?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nej !!!!! Det er da ikke spor svært.

- Men det må da for pokker være meget svært for dig at have kendskab til min jagt. Sagt på en helt anden måde: Du har overhovedet ingen anelse om på hvilke betingelser jeg har jagt ,om det er lejet eller hvad - det er jeg og ejeren eller ejerne af min jagt de eneste personer i hele Danmark der ved.
Og sådan skal det være. Jeg kunne aldrig drømme om, at diskuterer det med en person som dig,der i den grad kun er misundelig,fordi du aldrig vil kunne opnå at få en sådan jagt,for den er ikke til leje og bliver det heller ikke så længe jeg lever..

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-03-10 17:34

Til Bent Ballegaard.

Hvor er det typisk for dig at skrive til folk der ikke kan svare - så kujonagtigt som viser hvor stor en tøsedreng du er !
Jeg tror heller ikke der er nogen herinde der ønsker at vide noget som helst om dit jagtrevir eller om de betingelser du måtte have. Som jeg tidligere har fortalt dig, er mine egne ejendomme ca. 4 gange større end dit lejede revir. Dette skal ikke opfattes som pral, men blot en konstatering. Når jeg fortæller det, hænger det sammen med at store jordbesiddere fra godser/herregårde taler sammen og i disse fora hører man mange ting, gode som mindre gode. Så alt dit sludder om at ingen ved noget om dine betingelser, må stå for egen regning - vi andre ved bedre !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:34

Odds 5 mod 3 på at tråden annulleres!

Iøvrigt er indholdet bevidstløs ligegyldigt og kun ævl for ævlets skyld. Lad os ændre odds til 10 mod 1.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:38

Iøvrigt lader det til at man i svært omfang anvender "Jørn-metodik". Dvs angrib, og hav samtidig ofrene blacklistet! Godt gået drenge!

...og i behøver ikke henvise til min blackliste. Den er laaang. Der er dog væsentlig færre personer end log-in's b bag denne, idet en stor del er fup-profiler og dobbeltprofiler.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 20-03-10 17:46

Det er egentligt ret underholdende at se dig skrive med dig selv. Du har jo stort set blscklistet alle andre brugere der normalt deltager i jagt...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:51

Selvom en række af de andre jægere bestemt ikke er trykket af studenterhuen, må bb1 bestemt være i en klasse for sig selv, hvad åndsvagheder angår!

For en gang skyld enig med dig Flash.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:53

...måske har bb1 været på kursus ved Jørn-spammer?!??! Metodikken er nogenlunde den samme! Intetsigende ligegyldigt ævl, hvor de resterende week-end mordere angribes - samtidig med de er blacklistet!??!??? Flot bb1!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-03-10 18:33

3373 jeg bevæger mig også altid rundt i fuld camuflage mit hut, den trykker nu lidt, så er der ingen som kan se at jeg er jæger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:41

Det forstås..... Har lige fægtet med "Sandhedsvidnet", der nærmere lever op til navnet "Løgnhalsen".

Jeg ville også skamme mig på standens vegne, hvis jeg var dig!

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-03-10 19:12

3773 og Flash

Nu leder jeg med lys og lygte efter nogle som vil give mig points, så jeg kan mænge mig med superskribenter på topplan herinde.

Har bb1 ikke været meget karrig med dem, med alt det jeg har hjulpet ham, måske slulle jeg tage et andet nick, boomerang måske, med alle de gange jeg er røget ind og ud trådene. det siger han man kan.

I må endelig ikke tro, at der bliver forsøgt behandlet her. er standard for resten af jægerfolket, men det er vist snart det eneste sted, han har frit slag i frikadellefarsen, måske en lille smule underholdende, men kønt er det ikke.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 19:21

...du kan da sagtens få tusind af mig, hvis det gør dig glad...... Men antagelig kunne jeg tænke mig til gengæld at modtage nogle brugbare oplysninger. Sådan fungerer kandu.dk . Derfor har jeg "sparet" godt 120000 superpoæng sammen (totalt værdiløse).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 19:22

...og jo bb1 har ganske åbenlyst ikke fattet hvad www.kandu.dk drejer sig om. Men det er i jo en del der har lidt svært ved. Nogle mere end andre.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-03-10 19:39

Touche

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-03-10 19:43

Citat
...og jo bb1 har ganske åbenlyst ikke fattet hvad www.kandu.dk drejer sig om. Men det er i jo en del der har lidt svært ved. Nogle mere end andre.
Sagde manden der har blacklistet 55 personer.
Du bliver nok sur når der er en der siger dig imod...

Kommer jeg nu til at være nr. 56 på din sorte liste.??? HUBBA HUBBA...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 19:53

Nej da lille Heidi (der er en mand). Der er skam er særligt mønster i hvem jeg blacklister....Dvs ikke ønsker deltager i tråde jeg opretter. En hel del deltager med mere end een profil. En del er Jørn. En del er blacklistet, formentligt efter gensidig overenskomst.

.....men du understreger så tydeligt at du stadig intet har begrebet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 20:00

...eller skal jeg kalde dig "Sandhedsvidnet".......(omend dette er nogenlunde lige så misvisende som PIGE-navnet Heidi)!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-03-10 20:19

Aha, begynder 3773 (intet køn) nu at filosoferer.

Hvis og såfremt du havde fulgt lidt med i div. tråde, ville du ha' opdaget at jeg engang skrev at Heidi-Ho var en forkortelse af mit fornavn - mit mellem navn og mit efternavn, samt, at jeg aldrig har lagt skjul på hvad jeg hedder. Mit navn er; Heinz Didrik von Holzenstein. = Hei fornavn Di=mellemnavn Ho = efternavn. Blev det for svært for dig 3773 (intet køn) ?

Hvis du gider at læse div. jagttråde igennem, vil du se at jeg har fået skyld for at være mange forskellige Men dog aldrig Sanhedsvidnet.....

3773, det højner næppe skønhedsværdien i dine indlæg at du nu skyder med spredehagl
Men gør mig en tjeneste, læs lidt Freud. Han har forøvrigt skrevet mange interessante ting.

Fortsat gooood aften

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 20:24

uhhhaaa elsker greve titlerne.....Det lyder jo fint. Heldigt for dig.

Jeg hedder Franz von Katzenjammerschwichundwagenplaffgebum! Lyder det ikke fint!

PS Hvis du synes Freud er fint, burde du måske slå op under det kapitel hvor voksne jægere, bruger en farlig masse tid på at genere hinanden maximalt. Send en kopi til Løgnhalsen og bb1 også. De ville sikkert også have glæde af det.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-03-10 20:34

Næ næ kære Franz, det er ikke en grevetitel. Var det "von" der forvirrede dig.?
Jeg har forresten en sjov historie om hvorfor "von'et" kom ind i navnet - historien kan du få ved en anden lejlighed.

Men iøvrigt Franz, så forstår jeg ikke hvorfor du besøger siden her..???? Du kan jo ikke li' den...
Og oveni hatten, forfatter du flere balladeskabende indlæg...????? Du er altså en selvmodsigende mand, Franz. Forstår din kone dig..????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-03-10 20:58

Citat
...og jo bb1 har ganske åbenlyst ikke fattet hvad www.kandu.dk drejer sig om. Men det er i jo en del der har lidt svært ved. Nogle mere end andre.

- ja, men du kan da lære det 3773, hvis du øver dig...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-03-10 21:21

Der er mange pladshunde herinde, også nogle som kan plattysk, bare de ikke allesammen er angstbidere. Der er godt nok mange grever i Holland s¨så, engarde

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-03-10 00:49

Man må sandelig konstatere at der foregår noget i ens fravær. Provsten123456789 svare igen på vegne af Sandhedsvidnet, som er helt tavs, er det mon fordi Sandhedsvidnet lyver og derfor ikke selv kan rede sig ud af den historie, som han selv har skabt??
Eller nu hvor Provsten pludselig er blevet stor jordejer og kommer sammen med storgodsejerne i Danmark.
Puha kan du næsten gabe over det? Det er måske dig, hrr. Provst, at Sandhedsvidnet skal leje jagten hos??
Min kone og jeg er lige kommet ind af døren efter at have været til en dejlig middag, hos et par dejlige mennesker og deres børn og børnebørn. De bor med udsigt ned til en af søerne i Sø højlandet. Det er en tradition, at vi mødes lørdagen før min kones fødselsdag også taler vi om hvem, der skal have lov til at skyde en forårsbuk i de forskellige skovparterne, sådan var det også i år og jeg fik endda to pladser mere end jeg plejer fordi de andre ikke selv havde tid eller gæster, som skulle have en plads i år.
Selvfølgelig fik vi dyreryg, is mv…

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-03-10 01:06

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-03-10 01:22

Ja det gør jeg også nu!!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-03-10 11:52

Citat
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-03-10 00:49

--------------------------------------------------------------------------------
Man må sandelig konstatere at der foregår noget i ens fravær. Provsten123456789 svare igen på vegne af Sandhedsvidnet, som er helt tavs, er det mon fordi Sandhedsvidnet lyver og derfor ikke selv kan rede sig ud af den historie, som han selv har skabt??

Det er nok fordi du har blacklistet Sandhedsvidnet at han er helt tavs.....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 21-03-10 14:55

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 21-03-10 15:26

Det har aldrig forhindret ham i at fremkomme med sit personfnidder,løgne og digte her på Kandu så gør det nok heller ikke denne gang...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:37

Vi må konstatere at snadhedsvidnet hund ER død.......

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Sandhedsvidnet hund må altså være begravet.....