/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
383 ha.
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 582 gange
200 point
Dato : 20-03-10 16:09

Knudsen ævler løs i en af hans oprettede spørgsmål, at han mangler svar på et af MINE spørgsmål, hvor han helt berettiget blev udelukket fra det gode selskab, fordi han kom med hentydninger om mine økonomiske midler, til leje af 383 ha jagt.
Da jeg er en meget retfærdig og reel person bringer jeg svaret til Knudsen i denne tråd, så her er svaret Knudsen som kom fra Provsten den 15-03-10 19:44 og sammen med svaret den 15-03-10 17:41 får han de fortjente POING
Til Sandhedsvidnet

Nej selvfølgelig har du ikke min e-mail adresse, men jeg mente også en PB - undskyld !

Umiddelbart lyder det fornuftigt - men der må da være noget galt - er ejeren blevet sur og gal på de andre lejere p.g.a. ukontrolleret jagt og hundetræning ?? Ja, så kan man jo godt forstå ejerens dispositioner - der er desværre nogle jagtlejere som ikke forstår at begå sig.

Men send du blot en PB til mig - jeg vil gerne være behjælpelig.

Med venlig hilsen
Provsten1

Er du så tilfreds bette =Knudsen?
Men for at give POING i dette spørgsmål skal der være et spørgsmål og her kommer det så
Er det tilladt at spærre skoven af for turister?

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 20-03-10 16:19

Kære Sandhedsvidne

Her er et link som du sikkert kan bruge
http://www.idenyt.dk/artikler_show.asp?show=11314
TRD

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 16:25

Sandhedsvidnet kan/vil som sædvanligt ikke svare ærligt på noget som helst,men det er sikkert fordi han ikke har rent mel i posen...

Hans spørgsmål lød oprindelig på,hvad en sådan jagt måtte koste - det fik han svar på!

Nu bringer han et nyt spørgsmål op: Her er svaret læs på din jagtlov den du skulle kunne da du fik jagttegn! Læs evt. loven om mark og vej fred.

Jeg skriver dette fordi, der er forskel på om det er en offentlig eller privat skov!!

Nu kan du så vælge at blackliste igen - for dette indlæg, men så tror jeg faktisk først du bliver helt til grin herinde og godt du kan gøre det selv...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 16:32

Så så bette Knudsen nu skal du opfører dig ordentlig eller så kommer du i skammekrogen men læs nu TRD link der står I private skove må du kun færdes fra kl. 7 til solnedgang, og du må ikke opholde dig nærmere end 150 m fra bygninger. Du må kun gå eller cykle på veje og stier. Hunde skal føres i snor. I private skove på mindre end 5 hektar kan ejeren forbyde offentlig adgang

Accepteret svar
Fra : TheRealDeal

Modtaget 210 point
Dato : 20-03-10 16:42
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 16:49

Sandhedsvidne nu rabler det da helt for dig - hvad har det med mig at gøre? Jeg ved skam godt hvad jeg må og ikke må i min skov!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 16:56

Jamen bette Knudsen dog, har du luft i maven, trykker det for ørene, eller er det blæren der trænger til at blive tømt, jeg har da slet ikke spurgt om hvad du må og IKKE må på dine lejet jagt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-03-10 17:18

Er man "lidt nede",og mangler et godt grin,kan jeg stærk anbefale Kandu`s "jagttråde".
Det virker hvergang.

Ufatteligt at i gider blive ved med at hænge jeres skidne vasketøj,til udluftning i dette forum.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:31

Simpelthen en flok idioter, der VIRKELIG forstår at skaffe sig noget sympati for jægere.

Gudskelov er de jægere jeg kender, klogere end den flok brokkerøve der tåger rundt her!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:45

Har i skydegale idioter ikke et specialiseret site, hvor i kan svine hinanden til? Eller er i alle kylet ud derfra, fordi i ikke kan opføre jer ordentligt?

Det var da meget rarere hvis i kunne sidde og give hinanden ret i vindmøllernes forbandelse, indskrænkede jagttider, brug af bly osv osv! Hvorfor forpeste dette site?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:47

Skriv dog til www.bb-jagt.dk og bed om en gæstebog, hvor i kan udveksle meninger! Han er et åbent menneske, der lytter og retter sig efter andre mennesker!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:48

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 17:49

3773 det frivilligt at deltage og læse hvad der bliver skrevet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 17:57

Jada.....Men efterhånden hver anden tråd er JER og jeres interne ævlen. I kender åbenlyst hinanden og oversviner dette site, med tilsvining af hinanden! Hvorfor?

Er i smidt ud fra de sites der beskæftiger sig med jagt???

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 18:04

3773 igen bestemmer du selv hvor du vil deltage, så det er frivilligt om du vil deltage her og nej jeg kender ikke Knudsen, kun fra diverse debatforums og de andre tjaaa det er svært, da alle har et nick incl. dig selv

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:06

Altså i er kylet ud fra sites der beskæftiger sig med jagt!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:08

....og alt hvad i beskæftiger jer med, er analyse af hvad modparten har skrevet! Kig på jagt-spørgsmålene og check indholdet! 0 indhold, kun ævl.

Skriv i smalltalk....Der hører vrøvlet hjemme!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 18:09

Ikke hvad jeg ved af, måske Knudsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:09

Dit niveau ligger sgu da ikke højere!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 18:11

Det er så din mening

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:11

Til dit forsvar skal siges, at du ikke annulerer alt. Du tager kampen (modsat bb1).

Men indholdet af trådene er ligegyldigt - og ikke jagt relateret - ÆVL! Kun for ævlet skyld!

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 20-03-10 18:13

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af Sandhedsvidnet, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Velkommen på bb1's plan skvadderhovede. Du er jo nøjagtig lige så idiotisk som ham.

Hilsen 3773

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 18:18

Tak for de pæne ord

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 18:29

Tak for svaret TheRealDeal, og til 3773 jeg har ikke udelukket dig fra noget som helst

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:33

Hold kæft hvor du lyver!!! Hvor tror du teksten kommer fra!!! Du er ikke en kæft bedre end hverken bb1 eller Jørn. Nu har du så lige ophævet blacklistningen! Men nick'et "Sandhedsvidnet" skal saftsusemig tages med et vist gran salt!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:38

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:39

Løgnhalsen havde været mere sigende end "Sandhedsvidnet"!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-03-10 18:42

3773 første gang jeg læste din svada tænkede jeg; For søren da, ham 3773, har jo egentligt ret.
Så læste jeg dit indlæg igen fordi jeg opdagede, at jeg alligevel ikke fattede den dybere mening med dit indlæg..... hmmmm.... det har jeg så nu.

Lad os kigge lidt på de 4 indlæg du har i rap.

For det første. Når du skriver så mange indlæg lige efter hinanden, tyder noget på, at du er gået lidt i selvsving. Du har svært ved at styre dit budskab og tror, des flere gange du siger det, des mere rigtigt bliver det....men det er ikke helt rigtigt - det bliver bare mere usympatisk.

Du skriver;
Citat
Simpelthen en flok idioter, der VIRKELIG forstår at skaffe sig noget sympati for jægere.

Gudskelov er de jægere jeg kender, klogere end den flok brokkerøve der tåger rundt her

-Og så skriver du;
Citat
Har i skydegale idioter ikke et specialiseret site, hvor i kan svine hinanden til? Eller er i alle kylet ud derfra, fordi i ikke kan opføre jer ordentligt?

Det var da meget rarere hvis i kunne sidde og give hinanden ret i vindmøllernes forbandelse, indskrænkede jagttider, brug af bly osv osv! Hvorfor forpeste dette site?

Kandu er et "specialiseret site" inden for jagt.
Da jagt ikke er et af dit interesseområde - kan jeg ligesom forstå.??
Jamen, jamen 3773, smut dog ud af sitet med dig.!!!
Vedr. blyhagl.???? Jamen for fanden mand.! Blyhagl er forbudte at anvende. Hvorfor, hvordan og hvorledes skulle en diskussion om noget der er forbudt, gavne noget som helst.??????

Vedr. vindmøller...???? Vindmøller generer ikke vildtet. Men da de generer dig, 3773, skulle du smutte hen på et forum hvor du kan få luft vedr. det problem du åbenbart har omkring vindmøller.

Endvidere denne svada;
Citat
Skriv dog til www.bb-jagt.dk og bed om en gæstebog, hvor i kan udveksle meninger! Han er et åbent menneske, der lytter og retter sig efter andre mennesker!

Hvorfor, du liiige fyrer denne bemærkning af....tjae....du kan vel lide at høre dig selv - eller.??

Så slutter du ellers af med en masse grinende hoveder....Nu er jeg ikke psykolog, såee om denne her teori er rigtig, skal jeg ikke kunne udtale mig om - den er ellers fremsat af Simon Freud. (Ham har du sikkert hørt om.?) Såeee, noget må der være om det...????
Men den går i al sin enkelthed ud på flg,: Jeg citerer; "Den som slutter sin samtale/diskussion med at le højt og hysterisk har som regel et selvværd problem. Dette kan skyldes at personen ikke kan komme til orde i større forsamlinger - eller personen lider af mindreværdkomplekser i middelsvær grad, og derfor prøver at tage en højrøstet latter til hjælp i håb om at få andre til at grine".....citat slut. Ja....desværre, men så'en er det.

Fortsat god dag, 3773.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 18:55

Du lider åbenlyst af et eller andet Heidi (som ret beset er en mand). Sært indlæg du laver. www.kandu.dk har intet særligt haft med jagt at gøre før i kom! Og åbenlyst holder i jo meget af at punke hinanden, på mere eller mindre seriøs facon.

Til din OR, har jeg en vindmølle som nabo, og holder af denne (og andre vindmøller). Nogle jægere er derimod lidt ked af planerne med at lave en prøvestation forvindmøller!!! Eller det har du måske glemt?

Du beder mig skride!!! Hvem var her først? Dig eller mig? Jeg begyndte på kandu adskillelige år før i begyndte at svine sitet til, med jeres interne fnidder. Løgnhalsen, bjørnebanditten, dig osv. Så stik lige piben ind.

..og gudfandeme ved jeg at bly er forbudt! Anser du mig for at være lige så åndsvag som i åbenbart selv er!

Jeg har intet imod ordentlig og anstændige jægere. Kender en del. Men kender også idioter, der skyder ud af vinduet på firehjulstrækkeren, skyder nogenlunde alt hvad der rører sig - ikke mindst katte osv osv...... Tåber er der nok af. Jo jo, der er skam nok af stede, hvor jeg ikke turde være i skoven, når en flok halvberusede tåber i grønt tøj vakler rundt med riffel.

Kom liiiige ind i kampen, og gør jeg fortjent til et bedre ry! Jeres opførsel på www.kandu.dk gør det lidt bekymrende at i har våben i jeres varetægt.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 19:52

3773,9 du har vist et selvværdsproblem ud over det almindelige, jeg tro du skal kalde dig selv for 0000.0 dut men kan du give os andre en forklaring på dine 55 blacklistninger, det næsten lige så mange ubesvarede spørgsmål fra Knudsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 19:56

Nåehhhh Løgnhalsen = Heidi. Det var jo interessant.

Husk hvilket ind-log du anvender!!!!

(og bb1 har ret i, i kører med flere navne!)

Flot flot

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 20:00

3773=0000,0 dut du er sku rablende sindsyg, der er et eller andet galt, har du siddet og pillet bussemænd og så kommet til at stikke fingeren for langt op, så der gået kuk i tomrums-forlængeren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 20:02

Nårhhhh ja, du omgås jo sandeheden lidt alternativt, såehhhh........

God reklame for jægerne, du!

Jeg holder ved min påstand: "At det er dybt bekymrende at i omgås våben".

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 20:03

Er krafteddemig bange for bb1 er den af jer, der er mest normal! Meget bekymrende!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 20:08

Er krafteddemig bange for bb1 er den af jer, der er mest normal! Meget bekymrende!
sagde 0000.0 dut der har 55 blacklistninger og som ser op til Knudsen med sine 56 ubesvarede spørgsmål

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 20:18

Du er til grin løgnhals........

Gider ikke lege mere med dig. Du har vist i hvilken grad du lever op til dit nick.

Hidtil har jeg egentlig set bb1 som fjoget i denne farce. Men et billede af hvor fjoget i særdeleshed du er, begynder at tegne sig. Hold kæft hvor er man for dum at blackliste i tråden, og bagefter benægte det......Tror du virkelig jeg har gemt en kopi fra en anden tråd, for at kunne lægge den her? Det fedeste er, at du udmærket er klar over du har "nød-løjet" så det fløjter. Og du så samtidig er så stort et skvat at du ikke tør indrømme din lille nødløgn, er imponerende. Gud fri mig vel du er et skvat. Du må klart være en af de fjog, der er jæger pga noget macho-pis. Du er en af hade-figurerne der rigtig ligge og kravler rundt med din gun, og siger bang bang.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 21:20

Lille 0000.0 dut du har virklig et personlighedsproblem ud over det sædvanlige, jeg tror sku du har knækket fingren oppe i det øverste etage da du pillede næse, tror du sidder og bliver ophidset af at toppes med folk på nettet, så du sidder med den ene hånd i dit skridt, samtidig med du prøver at skrive et eller andet sammenhængende og påstår du er blevet udelukket fra at komme med din uforståelig menning

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-03-10 22:29

Løghals....

Burde du ikke vente med drikkeriet, til du skal på jagt?