/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telefonsvarer
Fra : ilgp
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 20-03-10 15:47

Så fik jeg min nye mobil en Sony Ericsson S312 jeg fik problemer med tlfsvareren da min gamle mobil gik i uduu. Men jeg har stadigvæk problemer med svareren.Jeg er registreret tilmeldt svareren hos min udbyder.Men jg har selv siddet og rodet med det så jeg er nok kommet til at trykke på noget forkert.Nårjeg ringer op til den får jeg besked på at taste tlfnr og får så at vide at voicemailen ikke findes.Jeg har sat den op til at skulle kunne fungere.Er der en som har et bud på dette? Ellers må jeg vente til på mandag hvor jeg kan få fat i en hos min udbyders kundservice.
Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Desimule

Dato : 20-03-10 17:02

Jeg har samme problem. Men jeg mener ikke, at jeg selv har trykket på noget forkert. Det skulle vel ikke tilfældigvis være M1 du har som mobilselskab?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-10 17:49

M1 har haft en del udfald på det sidste...

Det skyldes nok Telenor´s overtagelse og dermed en del ændringer der endnu ikke er på plads

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 20-03-10 17:50

Hej.Nej jeg har Happiimobil.dk. Jeg har først fået problemet i forbindelse med at min gamle telefon gik i uduu og sendte ALLE beskeder videre til svareren. Jeg prøvede at deaktivere svareren og har aktiveret den igen ** osv : Men om det er en tilfældighed at det sker samtidig med mine telefonproblemer ved jeg ikke,måske der er noget galt på serveren der styrer denne?
Mvh
ilgp

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 20-03-10 17:58

Der bliver du nok nødt til at have fat i udbyder - måske du har lavet fejl i opsætning....

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 23-03-10 19:27

Tak for svaret refi.Udbyder har fået den til at virke igen. Mvh ilgp