/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Musik i itunes/iphone
Fra : Henrik7500
Vist : 1968 gange
35 point
Dato : 19-03-10 23:06

Hej.............
Jeg er ved at lege lidt med Itunes og min Iphone. Når jeg føre musik over i Itunes er det ikke alle album der er der som en men der kommer 15 frem af dem en for hver sang kan de ikke samles i en så de er der som et album detsamme er der galt på min iphone. musikken er købt på yousee play
Håber der er en der har en løsning på det

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 20-03-10 01:03

du kan ikke overfør music so du købt fra yousee. Du kan bare gem musik filer på pc. desvare

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 35 point
Dato : 20-03-10 09:42

Marker alle de sange, der hører til ét album og højreklik og vælg "Get info". Sæt flueben i "Artist" og "Album" og skriv navnet på disse. Under options skal du vælge "Part of compilation" -> "On".

Held og lykke

Kommentar
Fra : toby-a

Dato : 20-03-10 17:06

Markér alle sange > Skriv albumkunstner (Kunstneren/bandets navn der har lavet albummet, hvis det er en samling, eller andet, hvor der er mange forskellige kunstnere skal du skrive: Various Artists > Så skulle det gerne virke på din computer.

Så synkroniserer du bare din iPhone og computer, og så vil albummet også være samlet på din iPhone! :)

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 21-03-10 14:25

hej tak for alle svarene jeg har fået det til at virke
poitne går til hotmaildude ga han var først med svaret

pk2dk99 når man køber musik på Yousee kan du godt overføre det

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 21-03-10 14:26

super.....

Kommentar
Fra : o1pedersen

Dato : 23-03-10 21:18

Marker alle sangene og smid dem over i dit bibliotek, når de er overført og du har sat din iPhone til, går du ind i "Henrik's Iphone" eller hvad det hedder, så trykker du synkroniser, så burde den overføre det hele. Hvis ikke har yousee sikkert sat en slags lås på deres musik så det ikke kan lade sig gøre

Godkendelse af svar
Fra : Henrik7500

Dato : 23-03-10 21:25

Tak for svaret hotmaildude.