/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor blev svaret af?
Fra : bb1
Vist : 964 gange
100 point
Dato : 19-03-10 11:37

Sanhedsvidnet gav os aldrig et svar på dette:

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg er blevet tilbudt at leje 383 ha. blandet skov med tilhørende marker, hvad må det koste?
Lejmålet vil træde i kraft fra årsskiftet
----------------------------------------------------------------------------------
Han udelukkede mig blot da jeg stillede ham nogle spørgsmål istædet for at svare lukkede han blot tråden - det er bestemt ikke godt nok....

Der er stillet et spørgsmål - der er svaret...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-03-10 12:46

Hvem gider høre på en selvglad, oppustet, skydegal klogskider som dig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-10 12:52

Citat
Han udelukkede mig blot da jeg stillede ham nogle spørgsmål istædet for at svare lukkede han blot tråden - det er bestemt ikke godt nok....

Jeg ville blive mopset og forlade Kandu

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 14:32

Troede ikke du var en tøse dreng....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-03-10 14:47

Hør bb1 Du begynder at minde om Jørn og hans måde at opføre sig på.

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 19-03-10 15:27

STOP SÅ DET PERSONFNIDDER.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-03-10 16:14

Citat
STOP SÅ DET PERSONFNIDDER.

- det stopper ikke, så længe Ballegaard har luft i rollatoren...

God weekend

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 19-03-10 17:33

hmmm jeg hænger ikke nok ud på kandu, jeg har aldrig fundet af hvad alt det her fnidder fnadder handler om.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 18:18

Hold Jer til spørgsmålet - så er der intet personfnidder.. Er det så svært????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 18:20

Hvor er Sandhedsvidnets svar????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-03-10 19:04

Citat
Hvor er Sandhedsvidnets svar????

Hvor skulle vi dog vide det fra

Hvis IKKE han/hun gider svare dig, er den jo ikke længere - det er jo ikke et diktatur

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-03-10 19:23

bb1, for fanden da.!

Hvordan fanden i hede hule helvede, kan du afkræve et svar fra en mand du har blacklistet.???????
Hvor skal han svare dig henne.?????

Hvordan synes du selv det går.???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 19:49

Det har da aldrig før været et problem for hylerne - hvis de ville svine mig til!!
Så oprettede de jo blot en ny tråd..
Så spørg du hellere dig selv om hvordan det går og svar hellere mig på det jeg spørger jeg bad dig om. Klart og præsist

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-03-10 19:57

Citat
Så spørg du hellere dig selv om hvordan det går og svar hellere mig på det jeg spørger jeg bad dig om. Klart og præsist

Så kig dog i den relevante tråd. Hvor svært kan det være.?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-03-10 20:15

bb1, der er ingen her der gider eller behøver svine dig til, det klarer du fint selv. Faktisk står du i lort til ørene... men det kan du jo ikke se, for bar lort, desværre...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 20:55

Stouenberg - du beskæftiger dig med andr ting end jeg gør og din afføring gider jeg ikke lege med....

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 19-03-10 21:08

bruuno117
Citat
hmmm jeg hænger ikke nok ud på kandu, jeg har aldrig fundet af hvad alt det her fnidder fnadder handler om.

Det handler kort og godt om, at alle IKKE jægere er idioter, dumpapper, uvidende perlehøns og klovne.
Til gengæld er ALLE jægere superidioter, superdumpapper, superuvidende perlehøns og supersnotdumme klovnenokkefår.
Kun een i hele verden er fritaget for alle disse fine titler, og det er bb1 selv, for han ALENE vide hvad der er rigtigt og forkert - jagt eller ikke jagt, det er bedøvende ligemeget for han er altvidende.
Derfor bærer vi andre lidt over med ham, for det må fan... være ensomt, koldt og uden meget humor der hvor han normalt befinder sig - stakkels mand !!!!!!
Men vi andre har det sq meget sjovt; det er altid spændende, hvad andre nu finder på for at være midtpunkt og udstille sig selv, men helt ærligt, så har jeg heller aldrig helt fundet ud af, hvad de slagsmål drejer sig om. Jeg har i tidligere tråde spurgt bb1 direkte, men aldrig fået svar (de svar om at holde sig til spørgsmålet, som han selv beder om).
Håber ikke der er for mange favestejl i min kommentar, for så ved jeg at bb1 kommer efter mig, men nå, jeg trænger vist også til at blive rykket lidt i ørerne.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 02:01

Kære Asbjørn2
Din fremstilling er ikke helt ved siden af, men når det kommer til personen bb1 så hopper kæden desværre også af for dig og det kan jeg sagten forstå, for der er jo sagt og skrevet meget, så det er ikke helt ledt at blive ved med, at følge med.

To ting vil jeg dog anholde dig på:

1) Jeg har ALDRIG nogen sinde givet udtryk for, at jeg er alt vidende. Jeg ved meget for jeg har en stor jagtlig berøringsflade,men jeg er ikke alt vidende.

2) Jeg har ALDRIG kritiseret nogle for stave eller slå fejl. Jeg har kritiseret nogen for indholdet af det de har skrevet,men det er en helt anden sag..

Det er så nemt herinde at påstå et eller andet om en person - det er straks svære, at bevise det man påstår.
Det er en af de dybere årsager til, at det somme tider går skævt herinde. Nogle personer kan ikke glemme, at de er blevet taget i en usandhed og derfor benydter de sig af en hver lejlighed til, at svine den person til, som har fanget dem.

Og ovenstående er gælden hvad endten man er jæger eller ej. Imellem jæger er der desværre en anden ting og det er misundelse!! Ingen må være en bedre/klogere jæger end jeg!!! -------
se nu får jeg straks på puklen igen - for sådan er det når mennesker ikke tænker sig om og respektere andre.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-03-10 08:18

Bent Ballegård, vi bør bære over med dig og acceptere din formåen, det må stå klart for enhver, hvis man analysere ovenstående lidt, og sammenholder det med dine skriverier og konstateringer.

Det er fint at du også har taget det til dig, som jeg kaldte en parralelos!, nemlig at påvise i praksis, at det er komplet virkningsløst, at blackliste andre skribenter.

Man laver da bare en sideløbende tråd viola . Det eneste man har bevist, er at man ikke ejer fornødne, eksakt viden, humor eller evnen til at tolere andre, men man har MAGT til at bestemmer over andre i MIN tråd. Gentagene gange beder du folk om svar, og lister dem i samme øjeblik og så opfordre dem i samme åndedræt, til at samle handsken op i en ny tråd.

Du må gerne for min skyld, blive ved med at skrive til et fiktivt " spejl " for at beskytter dine egne svage sider, og fremherskende karaktertræk til de folk du henvender dig til.

Når man selv tager en rolle, på master degree niveau, må man også kunne tage det der hører med.
For mig er det ganske fint at Kandu er en tråd med en så bred berøringsflade, og alle på alle etager kan udtrykke sig, også dem som er indædte modstandere.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 16:09

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-03-10 00:14

Vi har ikke hørt mere til Sanhedsvidnets fantastike jagt leje - så det var jo nok kun en and......

Jeg sidder og er ved at få årets "bukkeplan" lagt, det er ikke spor nemt,for der er rift om pladserne så hvem skal have dem.
Systemet er ganske lige til: Man får tildelt et område. Dette har man en måned eller til bukken falder. Så tager jeg stilling til om der i den omtalte skovpart kan skydes endnu en buk og kan der det kommer der en ny mand på en måned igen ellers ikke.
Igennem årene har det medført, at der hvert år er blevet skudt gode bukke,for ingen vil p.g.a. tidspres skyde en buk med sut i munden, når man har en hel måned til rådighed..

Hvordan klare I opgaven - ved løjtrækning??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-03-10 01:08

Er din staveplade til rensning??? Skvadderhoved.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-03-10 01:49

Er du her inu gå dog i seng og sov dreng eller bliver du aldrig stor. Jeg har ikke tid til at lege med dig. Jeg skal passe mit arbejde...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-03-10 03:10

Citat
løjtrækning
løjtrækning Ohhh du store jæger...arbejde

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 24-03-10 07:04

Ved sidste løgtrækning

Purløg vandt et sumpterræn, hvidløg fik hochsitz på grund af stanken, forårsløg må kun skyde bastbukke. Smagsløg ville jo ikke løje jagt hos dig, da området i forvejen er overbesadt.

Trækning bliver fortaget af nutarius publicus Thyregod Løgoptager.

Hvor mange bukke er der "sadt" til afskydning på dit domæne, hvilken beregningsmodel bruger du rent bæredygtigt, og her tænker jeg ikke på din prangerpung.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-03-10 07:54

Jeg kan desvære ikke oversætte dit sprog er så gammel så jeg ikke husker det fra børnehaven eller er det måske plat - tysk - plat er det i alle tilfælle - så ingen chance for poing...

Accepteret svar
Fra : Asbjørn2

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-10 09:31

Krummen, den her er bedre:
Citat
Er du her inu

Genkendte ikke lige ordet, men tog så en tur gennem min tidligere etnografiske interesse.
Inuit ('menneske') populært kendt som eskimo ('de, der æder råt kød')
Gad egentlig vide, om også jægere spiser råt kød

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 24-03-10 09:51

LOOOL Den store forfatter har atter slået til

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-03-10 10:08

Ja kan man ikke finde andet,så kan man jo altid finde en slå fejl,at lave P L A T på - det er det de gør i folkeskolen - læren retter det med rødt og eleven tør ikke vise det der hjemme....

Jo det er sandelig en stor forbrydelse at skrive inu, men hvordan det kan blive til inuit - den skal man hvis have mere end en studnterhue for at forstå - selveste H.C. Andersen kunne ikke have klaret den.
Så Asbjørn tak for svaret....

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 24-03-10 10:10

Tak for svaret Asbjørn2.

Synd poingene ikke kan omsættes til lidt rådt kød - hvad med noget råddent kan du ikke bruge det i stedet for - så passer det til dit hoved.....

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 24-03-10 11:12

Citat
den skal man hvis have mere end en studnterhue for at forstå

bb1, det har du da HELT- HELT ret i, og jeg har da også betydeligt mere end en studenterhue at gøre godt med.
Citat
Synd poingene ikke kan omsættes til lidt rådt kød - hvad med noget råddent kan du ikke bruge det i stedet for

HHHHMMMM, nu må vi se hvad jeg finder ud af, for jeg spiser hverken bakskuld eller skærpet kød, men måske jeg kan falde for en anden delikatesse eller egnsret, nu jeg har så mange point at gøre godt med.
Når jeg så sætter mig til fadet, så vil jeg da sende dig en venlig tanke.