/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Skal falkejagt tillades ?
Fra : betterwisser
Vist : 933 gange
50 point
Dato : 19-03-10 07:09

Bør falkejagt ikke være godkendt i DK.

Når falke, høge, våger ørne bare kan drøne rundt og fange lige hvad de vil, den eneste forskel, at de lidt skolede fugle lander på en læderhandske ?

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 19-03-10 08:40

Eftersom at klapjagt og jagt med hunde er anerkendt og respekteret form for jagt, ser jeg slet ikke noget problem i den retning. Taget i betragtning, at en ræv forfulgt af et kobbel galpende hunde over måske flere kilometer nærmest stresses til døde, kan jeg kun anse fuglejagt som ophøjet jagtform.

/Thorkild

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-03-10 09:04

Det kunne være spændende med lidt falkejagt, så det er ok med mig. At det blot skulle være "at de lidt skolede fugle lander på en læderhandske", er en sandhed med modifikationer !
Det at opdrætte og træne disse fugle, er et full-time job - så evt. fare for, at enhver cykelmekaniker blot kan gå i gang med et godt resultat til følge, behøver man ikke være bange for. Så alle de useriøse personer der leger med tanken - glem dét !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 19-03-10 09:17

Jagt skal kun tillades i egne hvor man ikke overlever uden at dræbe andre levende væsener

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 19-03-10 12:00

Det burde blive tilladt men kun hvis jagten forgår med bue og pil...

god fornøjnung

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-03-10 13:48

Falke er da vist fredet hele året, og må ikke jages.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 19-03-10 16:20

Jeg er tilhænger af falkejagt

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 19-03-10 16:46

Kære alle

Falkejagt er en meget interessant jagtform, men den er særdeles tidskrævende når vi taler om tillæringen af rovfuglen, så derfor er jeg for falkejagt.

TRD

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 07:12

Rigtig TRD, jeg har lige fået sådan en fætter på bopælen, det er meget interessant og fascinerende at arbejde med en rovfugl, meget tidskrævende og en rovfugl bliver aldrig tam

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 20-03-10 09:41

Selvfølgelig skal vi ha' falkejagt i DK.

Et smukt samarbejde imellem jægeren og hans fugl.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 20-03-10 17:12

Jeg har været i England og dyrke falkejagt, det at have en stående hund og så få den til at rejse fuglen og så derefter lade falken slå fuglen er en helt fantastisk jagtoplevelse

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 21-03-10 10:12

Der findes en klub/forening i dk. www.danskfalkejagtklub.dk

Er der nogen der ved hvad holdning Danmarks Jægerforbund har til falkejagt.?

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-03-10 13:11

Hej Heidi.

Dit spørgsmål om DJ's syn på falkejagt, er vist nok positiv ! Jeg mener at ornitologerne, naturfredningsforeningen og dyrebeskyttelsforeningen er stejlt imod, så der hænger sagen vistnok !
Så er der nok kun politikerne der lovmæssigt kan bestemme om vi skal have den glæde og oplevelse det er - men lad os se hvad fremtiden bringer.
Har du spurgt hos jægerforbundet ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-03-10 14:02

Nej, jeg har ikke rettet direkte henvendelse til jægerforbundet.

Menææh, er der ikke noget om, at bb1 har "fingeren på pulsen" vedr. forbundets holdninger og deslige.??? Det mener jeg da, han har givet udtryk for....

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-03-10 15:14

Det er vistnok rigtigt, at der Klugscheisser bb1 plejer at have sin næse i alt, så han har nok hørt noget ? Spørgsmålet er, om han kan overtales til at svare eller er det for stort et spørgsmål for ham ?

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-03-10 16:49

Vi kan da prøve om vi kan få ham overtalt - det bliver nok svært. bb1 plejer jo ikke at blande sig, medmindre han bliver opfordret.

Hvordan hulen får vi lokket ham ind på tråden her..?????

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-03-10 17:12

Jeg har lige hørt fra en bekendt i eftermiddag, at jagtforeningerne DJ og DLS går sammen om projekt Jagtfalk - mon ikke man nu kan få rammet en pæl igennem det uvenskab som primært DJ har stået for - det er skam da gode takter og man kan kun hilse initiativet velkomment !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-03-10 18:32

Det har jeg også hørt.
Formanden for vores lokale jægerforening fortalte mig, at Ole Roed havde henvendt sig til DLS for et evt. samarbejde for falkejagt i danmark.

Det kan være det griber om sig, således at DJ og DLS går sammen om flere sager.
Vores formand lod det sive ud, at måske går DJ og DLS sammen om at få fredet agerhønen og haren i en kortere årrække.....???

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-03-10 18:45

Det er dog den bedste nyhed der er bragt til torvs i flere år, inden for jagtsagen ! Det kan så være at vi får normaliseret forholdene jægerne imellem, så alle sortseerne bliver kørt ud på et sidespor - hvor lykkeligt for jagten og vildtet i DK.

Øjenvidnet4ß

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 24-03-10 19:14

Rigtigt øjenvidne4.

Jeg tror, at Ole Roed og Finn Madsen efterhånden har indset, at de ligeså godt kan samarbejde fremfor at bekrige hinanden - de har sikkert begge to slugt et par kameler.
Der er nok ikke nogen medlemmer af DJ eller DLS, der er kede af at de har påbegyndt deres samarbejde.

Hvem ved.???? Næste formand for Jægerforbundet er måske en fra DLS.??
Det vil jeg da håbe, idet jeg synes, at Ole efterhånden er blevet lidt tam i det.

I den tid Ole har regeret, er de danske jægere blevet degraderet til et reguleringskorps.
Efterhånden er det ornitologerne der styrer det show der hedder jagt.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-03-10 21:14

Jeg er helt enig Heidi - måske jeg skal overveje et medlemsskab igen, efter at have været ude af DJ i snart 8 år. Med udsigt til et samarbejde, er der noget at bygge videre på - forudsat Ole Roed bliver stækket !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-03-10 22:55

Øjenvidne og Heidi ,i leger med ilden vil en hvis herre mene men helt tilfældigt har jeg også hørt at Danmarks Jægerforbund mister medlemmer og dermed okonomi.
Der hviskes i krogene at man vil nedskære på Kalø og optimere ledelsen på Højnæsvej, MEN er det fornuftig? det er vel Kalø som er drivmotoren for alt nyt, som skal være banebryder for falkejagt i Danmark og med Niels Søndergaard tilbage, er der håb forude jeg har dog hørt en kendt despot har udtalt at der skulle være "rotter" på Kalø som kan bremse udviklingen og nytænkning inden for dansk jagt og i det her tilfælde falkejagt.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 25-03-10 06:59

Det er i sandhed spændende læsning d'herrer disker op med. Er det mon muligt at det forenings-glade Danmark snart får en samarbejdende samlet jagtorganisation, som i princippet lige så godt kunne være ét forbund, der kunne varetage alle jægeres interesser ? Det er da virkelig en nyhed som vil give genlyd !
Som Øjenvidnet4 siger, så tror jeg også jeg vil overveje et medlemsskab i en ny jagtorganisation, som så passende kunne hedde JÆGERFRYD - med nyt logo osv. Virkelig en nyhed af de glædelige

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-03-10 08:28

Hvis det står til troende hvad Sandhedsvidnet fortæller, skal DJ stramme ballerne for ikke at miste medlemmer og dermed forværre en i forvejen anstrengt økonomi.
Hvis det går igennem med en "fusion" af DJ og DLS, er der pludselig åbnet for en ny situation - dermed være ikke sagt, at de økonomiske forhold automatisk bliver bedre, men muligheden for at medlemmerne vil "give den en skalle" med de positive udsigter in mente, er særdeles spændende!
Ud med alle de "gamle" dommedagsprofeter, som i alt for mange år har styret foreningslivet, til ugunst for jagten i DK. Al den snak om, "at sådan har vi altid gjort", må forstumme og nye kræfter må på banen.
Jeg hørte forleden på skydebanen en ældre jæger, som ikke var så godt skydende og derfor fik gode råd af en instruktør, udtale: "A vil ikke belæres" og det er den holdning vi skal bort fra - den har i alt for mange år været fremherskende - lad yngre kræfter tage over - de vil gerne og de fleste kan og gør fremragende arbejde i andre sammenhænge i arbejdslivet!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 09:20

Jeg kan fortælle Jer, at I gætter noget så grusomt. D.L.S. har ikke sæde i vildforvaldtningsråde, så hvorfor skulle DJ`s formand bruge tid på at rette henvendelse til dem. Det har han jo ikke det mindste ud af..

Kristian Raunkjær havde den holdning: Lad blot alle de utilfredse blive i D.L.S så ved vi hvor de er.
Om den holdning er anderledes i dag ved jeg ikke, men jeg ved, at med under 1000 medlemmer på landsplan er en forening, som D.L.S. slet ikke en man regner med......
Så alle af den grund gør man det sikkert heller ikke

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-03-10 13:34

Bendt Ballegård

Spørgsmålet er, hvem der gætter - din position hos DJ er langt fra hvad den har været og gudskelov for det - retfærdigheden må jo ske fyldest én skønne dag
Vildtforvaltningsrådet er også under forandring, så inden vi får set os om, bliver de ikke spurgt mere ! Så overtager politikerne valget for alle de organisationer som ikke kan snøvle sig færdige til at tage beslutninger om noget som helst !
Din henvisning til "de gode gamle dage hvor Christian Ravnkjær var formand for DJ" er forlængst passé og heldigvis for det. De gavtyvestreger som han og hans regime stod for og som blev støttet af "gammelkommunister" som dig, kommer ikke mere tilbage, vær vis på dét ! Medlemmerne vil ikke finde sig i disse lukkede fora mere, hvor ledelsen og nogle af deres tumber snyder og bedrager sig til magt og så ovenkøbet lyver om hvad man bruger medlemmernes penge til.
Udenlandske eventyr, som først blev afdækket da en vis Hr. Jensen i Sydafrika kunne fortælle om det på sin egen hjemmeside - så faktisk har danske jægere meget at takke Holger Jensen for - husk lige dét, lille Ballehof
Din aversion mod DLS er jo legendarisk, men det er vel meget naturligt at du synes de er dumme, da de jo afslørede dig i urent trav, for nu at sige det diplomatisk Det har du jo benægtet talrige gange, men jeg vælger at stole på de udsagn der ofte er fremkommet i diverse tråde - dig stoler jeg ikke på over en dørtærskel !! Som jeg før har nævnt i andre sammenhænge, kender jeg mere til dig end du tror!!

Øjenvidnet4½³

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-03-10 15:43

Nu er Ole jo ikke dum. Ole har forlængst indset, at 2 foreninger der generelt vil det samme dutter ikke. Danmark er ikke stort nok. Men fakta er jo, at der er to foreninger, derfor henvendte Ole sig også til DLS og forespurgte om de evt. kunne finde ud af et og andet - og helst inden DJ blev tromlet flad af ornitologerne. Resultatet blev da også, at DLS og DJ holder møde på formandsplan. Jeg ved af omveje, at DJ vil anbefale at DLS får sæde i Vildtforvaltningsrådet.
Nu bliver det spændende hvad resultatet så bliver.

Det kan være, at du bb1, bliver passivt medlem af DLS.?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-03-10 15:55

Selvfølgelig er Ole ikke dum, men et vidunder-værktøj for DJ er han heller ikke, der er for meget snik snak
Jeg har også hørt at Ole har henvendt sig til DLS for et samarbejde og DLS vil komme i vildtforvaltningsrådet

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 15:57

Du kan roligt stole på, at de I K K E har under 1000 medlemmer på landsplan og du kan ligeledes stole på at de er uden indflydelse overhovedet....

Ser du ligemeget hvor meget du og andre gætter,så ved I ingen ting og derfor er det lige meget om i hendviser til Billed tyven og løgenhalsen Holger Jensens Skraldespand...

Så arbejder tiden for mig..... Dansk Land og Strandjagt er i langt større økonomisk klemme end Danmarks Jægerforbund og ligeledes har D.L.S. ikke formået at få flere medlemmer heller ikke af dem, som ikke længere ville være medlem af D.J.... ( undtaget Tonganeseren/E.B.Berthelsen)

Jeg har ingen aversion i mod D.L.S. Deres formand har blot løget mig op i mit åbne ansigt i vidners påhør og indtil den dag, da han enten går af eller siger undskyld - har jeg intet positivt at sige/skrive om D.L.S.

Med hensyn til om du stoler på mig eller ej, så stoler jeg da heller ikke på, at du lille øjenvidne slet ikke har noget med Dansk Land og strand jagt at gøre - tvært imod så kritisere du i næsten alle dene indlæg DJ - så mon ikke du forlængst har afsløret dig selv - jeeeeeeeeeeeeeeeeeeensen......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 16:13

Hedie-Ho...

Skal vi væde en god flaske.. Du får ikke ret - der vil ikke ske en sammenlægning,ikke så længe det er Finn Madsen/ E.B.Berthelsen O.R.J. og DJ`s hovedbestyrelse skal være i stue med.
- Men rygtet er jo god reklame for D.L.S......
Den store organisation kalder på hjælp fra den lille..... At man i helt specielle sager, som f.eks. i udvalget nedsat af dyretiskråd kan arbejde sammen om en fælles indstilling, selvfølgelig, men der fra og til en sammenlægning - der er der meget langt og jeg kan forsikre dig for, at tænkte man tanken til ende. Ja, så ville DJ miste flere medlemmer end de under 1000 D.L.S. har i dag og det måske kun er de 500 der vil melde sig ind i D.J. som de jo har været med til at svine til på det groveste i mange år, sådanne mennesker vender da ikke sådan lige rundt på en tallerken og tror du virkelig på at O.R.J. er så naiv at han vil resikerer at midste medlemmer,så kan du godt tro om igen..

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-03-10 16:39

Jeg er ked af at skulle bedrøve dig med at meddele, for gud ved hvilken gang, at jeg IKKE er medlem af DLS, så find du nu en ny plade at sætte på ! Fordi jeg kritiserer DJ, gør mig da ikke automatisk medlem af DLS !
At du ikke bryder dig om Holger Jensen er vel forståeligt, da han jo har afsløret dig og DJ-cirkusset, som du jo også har været en varm fortaler for. Helt uret har HJ nu ikke og har tilmed en veludviklet humor, hvad man ikke just kan sige om sortseeren Ballehof !
Din påstand om, at DLS formand skulle have løjet dig op i dit åbne ansigt, synes jeg lige du beviser; ellers virker du jo netop utroværdig.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-03-10 17:19

Jeg har også hørt at en kendt despot og des-poet ikke vil erkende at ORJ har haft kontakt med DLS bestyrelse for nærmere samarbejde om at komme i vildtforvaldningsrådet, der er også fra forskellige kilder været forlydende, om kontakt fra DJ til Jensen Safaris, om et samarbejde med at sende nyjægere til Sydafrika, så gamle fronter er ved at gå i opløsning

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-03-10 17:23

DJ stammer fra en sammenlægning af jagtforeninger, og skulle ende op med en stor kraftfuld jagtorganisation ikke sandt.

Hvad så med at ca halvdelen af danske jægere ikke følger trop, er det et kado til DJ.

Det er da helt fint med DLS. Det er kun småtskårne folk som hylder monopolet.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-03-10 17:29

Det er kun småtskårne folk som hylder monopolet.
Jeg kan kun give BW ret, krat-fuskere og andet diller daller hyller monopolet, fordi det er det letteste

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 17:42

Her havde du fået poing Betterwisser hvis det havde været min tråd.
Øjenvidnet og sandhedsvidnet gætter blot som sædvanlig. At Finn Madsen har løjet mig op i mit åbne ansigt er en velkendt sag og vidne fast,så den behøver vi ikke grave mere i.

>Øjenvidnet ingen er så utroværdig,som dig det du skriver om er A L D T I D det samme du har overhoved ikke fornyet dig og kommet med andre ting end du har kunnet læse dig til på div. hjemmesider. Din fantasi er der ikke noget i vejen med. Derfor tror jeg ikke en døjt på dig!
At du nu ondsiger dine D.L.S. venner. Pas nu på, at du ikke gør det så meget så de ekskludere dig for jeg vil ikke have dig med i klubben for ekskluderede D.L.S. medlemmer. Den forening er det nemlig en æressag at være medlem af i GÅ` Jeeeensen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 17:45

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-03-10 17:29

--------------------------------------------------------------------------------
Det er kun småtskårne folk som hylder monopolet.
Jeg kan kun give BW ret, krat-fuskere og andet diller daller hyller monopolet, fordi det er det letteste
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvor er du morsomt jeg så jeg er ved at falde ned af stolen.
Forlidt siden skrev du at D.L.S. skulle sammenlægges med monopolet - du er da en

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 25-03-10 18:00

Igen må man konstatere, at Ballehof som sædvanligt ikke kan bevise sin påstand om DLS's formand, ynkeligt
Jeg er virkelig ked af ikke at kunne blive medlem af den "exklumpsive" klub for ekskluderede DLS medlemmer, men da jeg jo ikke på noget tidspunkt har været medlem, kan jeg jo heller ikke blablabla !!
Hvad betyder iøvrigt ordet "ondsiger" ?? og i GÅ ??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-03-10 18:23

Balle-fuskeren skrev Forlidt siden skrev du at D.L.S. skulle sammenlægges med monopolet det har jeg aldrig skrevet monseieur Knudsen jeg har til gengæld skrevet Jeg har også hørt at Ole har henvendt sig til DLS for et samarbejde og DLS vil komme i vildtforvaltningsrådet hvor er ordet sammenlægning???????????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 25-03-10 18:57

Citat
Hedie-Ho...

Skal vi væde en god flaske.. Du får ikke ret - der vil ikke ske en sammenlægning,ikke så længe det er
bb1, jeg tror ikke rigtigt du ved hvad der rører i DJ-toppen lige pt.
Prøv at komme på talefod med Ole - under fire øjne, så kan det være du får en anden overbevisning.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-03-10 20:03

BB1 læs dog hvad jeg skriver og prøv at forstå.
Du er ude for kategori, hvis du fatter det, men jeg bære over med dine evner, for at forstå og læse indenad.
Din hævngerrighed over for alt og alle, fordi du har pisset dem op og ned ad ryggen, og ikke har vist hvad der var dit og andres, da du var medlem af DLS kan du behandle i din egne indlæg.

Dit påståede nære bekendtskab med toppen af DJ, kan du også stikke skråt op, for hvor dum kan man være, når du hyler op hver gang du bliver opdaget i, dit renden rundt bag ryggen af andre folk og at du ligger i ske med O.R.G. din fladpande, du aner ikke en flyvende fis, men kører derud af på lånte fjer der er du ekspert. Jeg er da pisse ligeglad med dine point m.m. din nar, jeg holder sgu da kun tråden åben så du kan få en velfortjent en på hatten igen dit fjols, sådan en selvforhærdende øjentjener.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 21:42

Det er kun småtskårne folk som hylder monopolet.
Jeg kan kun give BW ret, krat-fuskere og andet diller daller hyller monopolet, fordi det er det letteste ( Dette er et indlæg fra Sandhedsvidnet. )

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KALDER HAN IKKE HER HØJT OG TYDELIGT Danmarks Jægerforbund FOR ET MONOPOL ?????
___________________________________________________________________________
Altså Sanhedsvidnet indrømmer selv at han er fuld af løgn..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
H.H.
Lad mig så skære det ud i pap når du nu igen ikke forstår:

Tør du væde en god flaske på om det er rigtigt at O.R. J. har hendvendt sig til Finn Madsen og foreslået en sammenlægning?
Jeg siger Det har han ikke - hvad siger du???
Samtidig har jeg fortalt dig at erfaringen omkring tidligere samarbejder i div. udvalg ikke har været alt for blændende og det er sandelig et tips fra de bonede gulve..

Men jeg slutter her, for det er ganske formålsløst at diskutere på løse rygter. Det gider jeg simpelthend ikke bruge min tid på...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 21:55

Bitterwisser jo det er stavet rigtigt "lille vrisser" du gøer godt nok ramte jeg dig lige i klunkerne - dig som skriver du er ny her og lige er meldt ind!!!
Løgenhalse bliver altid afsløret - de gør det ofte sig selv...

Til Øjenvidnet : Jeg behøver ikke bevise en skid: Jeg kaldte D.L.S. formand for en beskidt løgenhals for nu 8 år siden i 8 år har han haft mulighed for at bevise, at jeg lyver.
Hvorfor tror du han ikke har gjort det? Fordi han ved jeg taler sandt og har vidner på det!!!

Men som sagt jeg har andet og vigtigere ting at lave og der er ingen nyhedder i de rygter i disker op med, så det er totalt formålsløst, at diskutere det..

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 25-03-10 22:27

BB1 du er konstant afsløret med dit rygtesmederi, samt kronisk tilsvinning. Du har aldrig ramt nogen i de ældere dele, og det gælder såmænd nok også det kvindelige køn.

Gå nu ind og fremlej din bukkejagt på dit lejede rewir, og give dem hver 6 ha til at skyde de STORE guldbukke på, samt spis krondyrryg mit gemyse, hvor du afhjælper eller anden fantasihøjlandsbaron, som ikke har tid, sammen med sine utallige venner, til at passe guldbukkejagten, så der Ballermand må træde til, bare for at holde bestanden nede. Jammerligt pladder mand.
Ham Tonganersen er han rendt med din tidligere kone, (eller har du kun haft en model ) som du bider efter ham eller hvad, han siger sgu da ikke noget forkert eller hu ???

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 25-03-10 22:46

Knudsen du skrev KALDER HAN IKKE HER HØJT OG TYDELIGT Danmarks Jægerforbund FOR ET MONOPOL ????? nu var det BW der skrev det FØRST og jeg gav ham ret, så hvor ligger løgnen

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 50 point
Dato : 25-03-10 23:00

Hej betterwisser.
Du skrev i et indlæg til Bb1 følgende: "Ham Tonganersen er han rendt med din tidligere kone, etc."

Rolig agter, jeg køber kun dansk - som en god patriot.

Mvh.
Tonganeseren.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-03-10 06:51

Hvor er det typisk for tøsedrengen og løgnhalsen Ballehof !! Han tør ikke diskutere tingene, men det er vel forståeligt når man ustanselig modsiger sig selv og angriber andre hæderlige mennesker med løgn og fordrejninger af facts; derfor har du jo heller ingen indflydelse på noget af det du tror du ved - flere og flere vender dig ryggen, ganske enkelt fordi du ikke er til at stole på ! Det er nogle af de udsagn mange uden for skriverierne hæfter på dig og dem stoler jeg på.

Latterlige narrehat

Øjenvidnet4

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 26-03-10 20:30

Tak for svaret Tonganeseren.

Det har igen været svært, men Tonganesren var klar i mælet, og har format nok til ikke, at yppe kiv imod mig, for min sindsyge mistanke, fred være med dig. Men igen Ballemanden var tæt på igen men det her