/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Bliver Arn genudsendt?
Fra : klemme2006
Vist : 1787 gange
100 point
Dato : 18-03-10 21:50

Jeg finder ingen hjælp på DR's hjemmmeside, så nu spørge jeg. Bliver Arn genudsendt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-03-10 21:56

Næsten alle film og serier bliver genudsendt endda flere gange, så mon ikke Arn også bliver det, måske sendes den om natten den første genudsendelse og mere almindelige tidspunkter om et par år

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 18-03-10 22:05

Du kan vel bare låne den på biblioteket,.. ik,

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-03-10 22:08
Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-03-10 22:12

Sorry, fik vist ikke tjekket dato...ej heller meningen

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 18-03-10 22:13

Jeg er ikke rigtig med ziggy99. Står der noget om genudsendlse? Jeg synes jeg har læst, klikket og regeret på den side længe.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-10 22:38

Hej.
Har lige tjekket ALLE pogramsider i tv bladet.
Den bliver IKKE genudsendt.
Desværre.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-03-10 22:46

Skriv til DR og spørg om de har planer om at genudsende den.

De har altid svaret når jeg har skrevet til dem.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 19-03-10 02:16

... Vil du 'bare vide' om den bliver genudsendt,... (altså ikke se den),. ?

eller er du rent faktisk interesseret i at se den,.. ?

i så fald kan du se den direkte fra nettet, på Filmstriben.dk
http://www.filmstriben.dk/fjernleje/filmdetails.aspx?transid=332777&id=2740542800
(kræver at din PC er 'sat op')

eller også kan du låne DVD,en med hjem fra biblioteket,... (pt. dog ca. 4 ugers ventetid)

Citat
Reserver

77.7
Arn - tempelridderen = Arn - tempelriddaren / regi Peter Flinth ;
manus Hans Gunnarsson ; baserad på Jan Guillous böcker "Vägen till Jerusalem" & "Tempelriddaren" ;
producent Waldemar Bergendahl. - [Kbh.] : SF Film, [2008]. - 1 dvd-video (2 t., 13 min.)

DVDL 11104DVDS 11104DV DS 2620.

Arn forelsker sig i den skønne Cecilia og hun bliver gravid inden de bliver gift.
Som straf sender kirken hende i kloster og ham til Jerusalem som tempelridder.
Men ingen af dem tvivler på, at de en dag vil blive genforenet.

Svensk og sporadisk engelsk og arabisk tale.
Undertekster på dansk.

Medvirkende: Joakim Nätterqvist, Sofia Helin, Stellan Skarsgård, Simon Callow, Vincent Perez,
Bibi Andersson, Michael Nyqvist, Milind Soman ... et al..
Originalfilmen: Sverige : Svensk Filmindustri ; Tyskland : i samarbete med Telepool ... et al., 2007.
Mærkning: Tilladt for børn over 11 år.
Fra 11 år.
Brugsretskategori: C+.

Emne: kærlighed / korstogene / Sverige / Palæstina / 1100-1199

Hjemme:30.04.2010

Kommentar
Fra : ItsGreen

Dato : 19-03-10 09:19

Eller du kan da købe den. En fed film er værd at støtte, og det er en rigtig fed film. Man skal smide sine penge de rigtige steder.

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 19-03-10 15:08

Tak for svarene. Især tak for Piaskov for den ihærdige indsats. Som jeg har forstået det er filmen en forkortet version af tv-serien. Men det må jeg så lade mig nøje med, når nu mit tvsignal er afbrudt, mens de sender andet afsnit.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-03-10 17:45

Arn,.. bliver genudsendt,
afsnit 1:6 i aften (søn) kl, 19:10 på Dr.HD

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-10 14:28

Det ser nu ud til at Arn bliver genudsendt

http://www.dr.dk/tjenester/programoversigt/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-03-10 14:30

Hov linket hoppede retur til idag, men prøv at kikke under søndag den 28.3.