/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Faneblad som jeg ikke kan få væk
Fra : FrejaFlop
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 18-03-10 19:40

Hej - jeg kører Vista og jeg har kommet til at sige ja til at www.tdconline.dk må åbne sig som et faneblad hver gang jeg går på Nettet. Det har jeg nu fortrudt - da det skal lukkes seperat hver gang. Men jeg kan ikke huske hvad jeg har gjort for at det kommer frem konstant - men måske nogen kan forklare mig hvad jeg skal gøre for at få det væk. Jeg taler ikke om at tdconline kommer frem som en startside - det gør det nemlig ikke - men hvis jeg fx. åbner Google , så bliver der samtidig automatisk lavet en fane som hedder http://tdconline.dk. Hvis jeg så vil lukke Google igen - så bliver jeg spurgt : Skal alle faneblade lukkes? og det er det jeg er træt af. Hjææææælp.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 18-03-10 19:47

I menu baren, det lille hus, klik pil ved siden af, Fjern TDC

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 19:48

Hvis du lukker "alle faneblade" bør den næste gang starte med et faneblad med den forside du vil have.

Oppe til højre > funktioner > internetindstillinger >
Her er din start side vist > skriv > www.google.dk > hvis det er den der skal starte hver gang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 19:49

Nåe ja - hvis det bare skal være nemt.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 20-03-10 16:13

Tak for svaret Klaudi. Lige det jeg havde brug for.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-03-10 16:27

Velbekommen, ja det er jo et lille hus og ikke det lille hus på prærien

Godt det kunne bruges...