/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp, Cookies driller mig.
Fra : Mone
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 29-04-03 18:02

Hej

Nu må jeg give op, har snart prøvet det hele (tror jeg)

Jeg skal ind på en side hvor cookies skal være slået til, men jeg kan (undskyld jeg bander) fad'me ikke finde ud af det.

Jeg har været inde og kigge på tidligere spørgsmål vedr. cookies, og har prøvet
at gøre som der står i dem, meeeeen, jeg kan "staaadig" ikke komme ind. Så NU, bliver jeg nødt til at sprøge om der er nogen der kan hjælpe mig.

Jeg kører med windows XP Home Edition og Internet Explorer.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, så jeg kan blive igen.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-04-03 18:09

Fungsioner>internetindstillinger>beskyttelse af personelige oplysninger>
avanceret>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-04-03 18:15

sæt den til accepter eller under session på min har jeg også sat den til at
blockerer tredje parts cookis,ellers får man cookis bare hved at trykke
på en reklame og andre anoncørrer på siden.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 29-04-03 18:16

hej mona !
du skal ikke så langt som til avenceret i indternet exploerer (tryk alt+k når ie 6.0 er åbnen=funktioner eller indstilnet indstilliger i kontrol panel)
i indstilliger kan du sætte sikkers nevø som lavt = acceter alle cookies
avenceret er kun til ikke at accetere hvis du har gjort det er det det der skal slås fra.(manse rigtige svar i så fald)
eller sæt nevoet til det rigtige vor cookies accepteres....

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 29-04-03 18:42

Prøv
Funktioner / indstillinger / Generelt / Beskyttelse af personlige indstillinger / Avanceret - Fjern her alle flueben og indprikninger.
Sikkerhed skal stå på mellem.
Det kører udemærket hos mig med banker m.v.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-04-03 19:02

Sæt også fuktioner>internetindstillinger>sikkerhed>til standardnivau på
alle 4 indstillinger.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-04-03 20:11

undsyld at jeg blander mig i din kommentar per0702,men med dit foreslag
så får Mone alle slaks cookis ind på sin pc tredje parts og reklame trackings
cookis det er alle web siders drømme indstilling,men kan begrænses med kun
at acpetere cookis fra ligenøjaktig den side man besøger og blockerer tredje
parts,den setting jeg foreslår virker også med min bank forbindelse,jeg har
prøvet at sætte mine indstillinger til automatisk behandling af cookis,men
når jeg så køre mit spyware program så vælter det frem med tracking cookis
og såkaldte trackings fyr,så hvis du har den indstilling så prøv at dawnload
SpyBot Sd freksempel,så kan du se hvor mange web sider der holder øje med
din ferden på nettet og hvad for reklamer du trykker på når du besøger en side o.s.v .

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-04-03 20:15
Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-03 20:45

Du må hellere end gerne blande dig Manse, for alt er afhængig af hvilke programmer der er på maskinen, - jeg har en Firewire til at sorterer det væk, som jeg ikke vil have, - og det har jeg det fint med.
I øvrigt er der en knap hvor man kan slette cookies.
Hvad er Mona nået frem til ?

Godkendelse af svar
Fra : Mone

Dato : 12-05-03 22:44

Tak for svaret per0702.

MONA = MONE
er nået frem til
Jeg fandt selv ud af hvad der var galt.

JEG HAVDE GLEMT DET RIGTIGE PASSWORD.

Hjernecellerne er ikke hvad de har været

Men jeg er jo nødt til at accepterer svar på spørgsmålet for
at lukke det. Så derfor blev det per0702, for svar til manse,
da jeg håber og regner med at det svar var OK.

Mvh.
Mone