/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Pas på venner..
Fra : bb1
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 18-03-10 15:29

http://www.horsens-folkeblad.dk/?artikel=12083

- men er det retfærdigt?
-eller er det blot "knivloven" om igen?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-03-10 15:54

Så kan han lære det. Våben skal være forbeholdt dem der har tilladelse til at have dem. Der har flere gange være frit lejde for at aflevere til politiet. Så det er hans egen skyld.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 18-03-10 17:49

Er dette et annulleret spørgsmål igen og igen??????????

Spørgsmål
- Ubesvarede   11
- Besvarede   34
- Annullerede   56
- Slettede   0
Ialt   101

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 17:56

Hugo-Børge Læs spørgsmålet igen og brug så dine øjne er fluebenet væk - nej vel.

Hvis du ikke kan fremkomme med andet end en dum kommentar, så lad være med at svare..
For så bliver spørgsmålet nedop annuleret - hvis der kun popper dumme bemærkninger op -ganske simpelt fordi der ikke bliver svaret på spørgsmålet. Capis??

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-03-10 18:12

Citat
- men er det retfærdigt?

Det kan vel ikke være uretfærdig,at skulle efterleve landets love.
Det er jo ikke længe siden,der var frit lejde til aflevering af ulovlige våben.
Så ja,bordet fanger.... Men jeg vil nok sige,at det er en hård dom.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-03-10 19:00

14 måneder for en ubrugelig pistol og nogle patroner til et andet våben, lyder umiddelbart af meget. Men manden kunne ikke uvidende om at han overtrådte loven, og jeg mener at det er vigtigt at sende det signal at folk ikke må have våben.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-03-10 19:05

Jepper, fuldstændigt retfærdigt........Fordi, det er ikke første gang den unge mand er i karambolage med våbenloven. Første gang han hilste på lovens lange arm, var det i forbindelse med et lille listigt røveri.

Gammelt ordsprog; Som man reder ligger man.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 22:09

Hej Ballemand

Vi er næsten klar over at du er æresmedlem i natpissernes klub, problemet er bare at du så skriver her, når du kun ka capis, ( oversat: cirka pis ) og det går kraftigt udover kvaliteten på udflådet fra din side, for her Kandu pisse det hele af, men " drop " nu ikke helt ud min ven, ellers gå op til kateretet og få drænet huskeren lidt. kattepis ??

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 22:12

Får jeg points nu oder a" ka´pis af

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 22:21

Bettewisser du kunne i alle tilfælde ikke holde den gode tone, som du lovede - men det er også svært for dig jeg ved det godt, sådan har man det måske når man boer allene langt ude i skoven.?

Har aldrig selv prøvet det undtaget på en ferie.....

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 18-03-10 22:34

Citat
Første gang han hilste på lovens lange arm, var det i forbindelse med et lille listigt røveri.
AHA, det sætter jo sagen i et lidt andet lys. Det er jo en kendt sag, at der løber lidt "renter" på, for hver gang der skal "rides på kanten".

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 23:46

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-03-10 19:05

--------------------------------------------------------------------------------
Jepper, fuldstændigt retfærdigt........Fordi, det er ikke første gang den unge mand er i karambolage med våbenloven. Første gang han hilste på lovens lange arm, var det i forbindelse med et lille listigt røveri.

Gammelt ordsprog; Som man reder ligger man.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Nu færdes jeg jo ikke lige i de kredse så H.H. kan du ikke venligst oplyse mig om,hvor og hvornår
"Den omtalte unge mand" tidligere har begået et væbnet røverri?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 11:39

H.H. - hvor bliver dit svar af. Du kan da ikke lade det hænge i luften???????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-03-10 14:57

OOhh det er nu dit spørgsmål der hænger i luften bb1.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-03-10 16:14

Her er jeg, gamle jas.
Nu er det sådan, kære bb1, meget af min tid går med mange andre ting end at hænge savlende over debatten, for at finde en man kan svine godt og grundigt til.

Men tilbage til emnet vedr. den unge mand.
1. Der er noget der hedder tekst tv.
2. På tekst tv kan man læse alle nyhederne.
3. På tekst tv stod nyheden om den unge mand - og der stod også det som jeg som jeg skrev, vedr. hans kriminelle fortid.

Hvis du, bb1, engang imellem lod pc-tasterne hvile, og koncentrerede dig lidt om hvad der skete udenfor Løsning sogn..... tjae, så behøvede du slet ikke at stille et så tåbeligt spørgsmål.

Du har fået svaret nu. Annullerer du tråden - eller giver du mig pointene.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 18:22

Nej jeg vil gerne have linket til det indslag på tekst TV for ifølge Horsens Folkeblad er manden ustraffet....

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-10 19:12

Du vil ha, og du vil ha, bb1.
Nu ligger landet sådan, - jeg ikke kan linke gamle tekst tv-nyheder.
Den nyhed du bringer til torvs, er næsten en uge gammel.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-03-10 19:38
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 19:54

Nå, men så er den sag jo klaret tak for det. I Horsens folkeblad og det var jo i Horsens at den første dom faldt stod der ikke noget om mandens alder eller at han tidligere havde været straffet.

Derfor mente jeg,at det var passende, at det kom frem. Hvor du havde det fra kære H.H.
- men altså tak for det. Det sætter jo sagen i et noget andet lys.

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 19-03-10 19:55

Tak for svaret Heidi-Ho.
Det lykkedes jo for dig alligevel - tak for det....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 19-03-10 20:57

Mange tak for pointene, bb1.