/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Skuffet
Fra : betterwisser
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 17-03-10 22:08

Jeg er dybt skuffet som ny mand herinde, at man kæmper for at få points, så man kan blive en rigtig superbruger og komme på top 10 sammen med alle de andre kendte, bla. den nyudklækkede cand sicent von Ballegard, som stadigvæk er æggeledende for at få en klækkelig gang points.

eg mener ikke at det er særligt æggende, at han ikke vil give mig de points, for min store indsats omkring min afhandling og hjælp vedrørende udredning af fødende fuglevildt, og ditto fisk med sidegevinster.

Er en elefantoverhandling det samme som, at de tunge ting korpulere for at alve små trompetbørn?
Nej Ballemand om igen

Når ræve roller er det så, når de går i teater?
Nej ballemand om igen.

Når det ramler for en hare, skal den så til psyk. afdl.
Nej ballemand om igen

Jeg ville meget gerne give de ca 4000000 points, som der Ballermand efter min opgørelse skylder mig, men jeg har altså de 50 at smide med håber det går.

Kun absolutte dybt gennemarbejde svar vil blive toleret her, ellers er det YT for det er mig som har tabt tråden her at i ved det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-10 22:51

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-03-10 23:37

Og hvad gør du nu? Forlanger point.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 18-03-10 00:10

Citat
eg mener ikke at det er særligt æggende, at han ikke vil give mig de points, for min store indsats omkring min afhandling og hjælp vedrørende udredning af fødende fuglevildt, og ditto fisk med sidegevinster.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 07:22

Ballemand du er ikke sortlistet hos mig, det bliver kun personer som kan have en negativ effekt på mit humør, så klø du bare løs, har da aldrig smidt uskolede folk på porten.

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-10 10:00

aner man en humorist i dig, betterwisser.?

Når bukken fejer - fejer den så for egen dør - eller naboens.?
Er en buk med rosenkrans katolik.?
Er en stor seksender guf for bøssekarle.?
Har fasanhanen spor fordi den rider.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-03-10 13:46

Jeg var blacklistet hos dig - men du har f´jernet det - tak for det, så gør jeg det samme, men kan du ikke fortsætte din nuværende skrive måde og igen for falder til personfnidder og løgne så garentere jeg ikke for at du ikke igen blacklistes...

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 14:57

Jeg skal nok gøre mit ypperligeste for at forsætte med min sædvanlige skrivemåde, som du så mindeligt beder mig om.

Det er klart at hvis jeg kaster løgne ud i super space, skal jeg listetes og have stryg, det er nok derfor. at de andre med debattøre ikke har gjort det, men har givet mig lidt back up og det er jeg meget glad for, det er jo noget af en opgave ikke sandt, vi her vindmøller imod.

Jeg kan allerede nu løfte en lille flig af, hvem der ligger i føretrøjen ang. min donation af de mange points, det kan næsten kun blive BB1, for den klokkeklare udredning og ønsker for fremtiden, just lige ovenfor dette indlæg, men der kan ske ændringer

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 18-03-10 18:40

Tak for svaret Heidi-Ho.

Jeg havde håbet på Ballemanden, men desværre det var tæt på, men den der er ikke så god.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-03-10 18:58

Tak for det, betterwiser.