/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
To humoristiske spørgsmål.
Fra : bb1
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 17-03-10 03:15

Arla skriver på deres mælke kartoner: Kommer mælken fra træerne?
Svaret er:

Aldi skriver på deres: Mælken kommer fra den samme ko.
Svaret er:
( Det er ikke så sært, at mange børn slet ikke ved hvor mælken kommer fra )

N.B. Og jo de er jagt relateret.....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-03-10 07:51

Et godt råd, som jeg har brugt på mine børn, gå nu i seng i er overtrætte, måske kan du også bruge det og det er yderst velment måske kan du også bruge det.

N.B. også jagtrelateret.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 08:13

Ikke gang i denne tråd kan du være seriøs og skrive noget fornuftig og ved du hvad? Det er fordi du lyver:
Du har ingen børn - havde du så var de enten flygtet hjemme fra eller forlængst have været anbragt,for som du formulere dig her på KanDu så kan ingen selvtænkene mennesker holde dig ud ret længe af gangen.

( uge-ha nu bliver jeg angrebet, men han bad selv om det - han skriver nemlig kun for at forsøge på, at ødelægge alt hvad jeg skriver )

Også i denne tråd får du kun en chance til....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 17-03-10 08:33

Det er fantastisk, at et menneske som Bent Ballegaard, der altid siger og søger sandheden, ikke kan tåle at høre den fra andre !!

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 08:55

Det kan jeg da sagtens - men barnligt persobfbidder - det gider jeg ikke heller ikke fra dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-03-10 10:49

Mælken kommer fra marken...............først gennem alle koens maver............så hentil præsten og blive pasteuriseret........og til sidst gennem Arla og ud til mælkemanden.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 17-03-10 11:46

Der kommer da også mælk fra en ged

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-03-10 11:59

Og vil bb1 skrubbe af, hvis du ikke kan være positiv og humoristisk så hører du ikke hjemme i denne tråd.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-03-10 11:59

Og ja jeg ved det er din tråd, men du har vel lavet den for at lave sjov.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-03-10 12:55

De brune køer laver cacomælk. En ko som spiser gæret ensilage laver syrnet mælk. En ko med yverbetændelse laver ostepops..En ko for Letland laver letmælk. En ka fra Master Fatt Mand laver tykmælk En ko fra BB1 laver meget surmælk og bliver ved med det.

giv mig så de points jeg har ihvetilfald holdet samme stil som tråden eller hva ??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-10 14:10

Nej nej better... en ko fra Ballegaard laver tykmælk!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-03-10 15:56

granner1 Det er sku svært at skruppe af fra sin egen tråd: Pas nu på at det ikke er dig der får fem kolde. ( personfnidder er ikke sjov )
Til Betterwisser: Så længe jeg står blacklistet hos dig - får du fem kolde fra mig!!!!
Det har ikke noget at gøre med din stil i denne tråd. Jeg opdagede
det blot først nu........

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 20-03-10 02:12

Nå,men lad os komme tilbage til spørgsmålene:
1. Ja - der kommer mælk fra træer.

2. Nej - mælken kommer ikke fra samme ko. Så ville min jagtejer malke og fodre 199 uden grund hver dag..

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 09:26

Nå men igen må jeg desværre konstatere, at de kloge er ikke så kloge endda...

Svare var selvfølgelig: Ja, (Gummimælk og kokosmælk )
Nej ( forså fodrede og malkede min nabo 190 køèr hver dag uden grund...

Hvad var så grunden til denne lille opgave: Jo, dermed kan alle forstå, at det skrevne ord kan forståes på flere måder, når det foregår på dansk - det glemmer I ofte herinde.....

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 25-03-10 09:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Se sidste indlæg....