/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Skole oversigt
Fra : Dahab
Vist : 1344 gange
200 point
Dato : 16-03-10 20:18

Hej

Er der ikke en der ligger inde med et link til en oversigt over landets skoler, fordelt efter "hvor gode de er " efter karakterer ?
Der blev for nogle år siden lavet en oversigt om lige netop dette, men jeg kan ikke finde det nogle steder nu. Udover at Berlingske har en oversigt, som man skal betale for.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 20:23

Hvad vil du bruge det til, hvis de fik dårlige karakter forrige år så har de garanteret ændret på det i år. Så du kan ikke regne med undersøgelsen.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 16-03-10 20:26

Det er da underordnet hvad jeg skal bruge det til, men går udfra at du ikke har det...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-03-10 20:42

ring rundt til skolerne, abe

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-10 21:05

Citat
Hvad vil du bruge det til, hvis de fik dårlige karakter forrige år så har de garanteret ændret på det i år.
"Lidt" naivt ??

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 16-03-10 21:06

Citat
ring rundt til skolerne, abe

Hvad mener du med ,abe ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 21:15

De har nu haft det system i England i mange år og det er kommet til Danmark for få år siden, det med at give skolen og undervisningen karakter.

Der er penge forbundet med en god karakter for skolen, så selvfølgelig vil skolen gøre hvad det skal være for at forbedre et resultat. Så forrige års resultat siger ingen ting om hvordan det er nu.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 16-03-10 23:03

Der er noget her, men så vidt jeg kan se helt tilbage til 2005

http://karakter.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Dahab

Dato : 16-03-10 23:18

Tak for svaret Nordsted1.

Det var helt fint, og lige det jeg skulle bruge.