/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP software
Fra : leiflp
Vist : 451 gange
50 point
Dato : 16-03-10 17:11

Hej

Er der nogen, der oplever, at Hp's software sløver opstarten af PC'en ned.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-03-10 17:16

Ja

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 16-03-10 17:38

Ja og at maskinen staller

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 16-03-10 19:34

Ja - også her

Generelt tror jeg ikke kun det er HP der har det problem. Mange PC'ere bliver bare efter min mening leveret med en masse software der gør mere skade end gavn for PC'ens ydelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-10 19:38

Firewall's og diverse virukontrol skal jo også lige arbejde i starten..............og sikre dig lidt.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 16-03-10 20:11

Slå HP programmer fra så de ikke starter sammen med computeren, de tager ekstra kræfter og det er ikke nødvendig at de starter før du skal bruge en af dem.
Klik på Start og på Kør - skriv msconfig og tryk Enter, når det nye vindue åbner så klikker du på fanen Start og fjerner markering ved alle HF programmer, i Vista og Windows 7 skives msconfig direkte i søgelinjen som er lige over startflaget

Godkendelse af svar
Fra : leiflp

Dato : 16-03-10 21:46

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-10 22:21

Selv tak