/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Pas på pindsvinet
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 930 gange
100 point
Dato : 16-03-10 17:06

Måske er denne tråd lidt malplaceret under jagt, men da mange jægere i øjeblikket er startet med oprydning i skov, hegn og krat, synes jeg godt det kan forsvares.
I denne uge har jeg fundet ikke mindre end 3 døde pindsvin, som havde lagt sig i dvale i brændestakke. Desværre er det jo også nu, at sankere har travlt med at køre træ hjem og dermed forstyrrer vore små piggede venner - med den kulde vi stadig har, er de prisgivet - så hvis I er i tvivl om der i stakken er pindsvin, undlad venligst at røre stakken indtil vi får lidt mere varme.
På forhånd tak.

Hvis der er nogle der ligger inde med en lille sjov historie om pindsvin, er der lidt point til den bedste.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-03-10 17:12

Et pindsvin kommer gående ned ad skovstien...
"Jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er.."
Et egern høer det oppe fra træet og råber højt:
"DU ER IKKE ET SVIN, DU ER ET PINDSVIN!"
Pindsvinet kigger forstyrret op, og går videre...
"Jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er...
Egernet råber igen:
"DU ER IKKE ET SVIN, DU ER ET PINDSVIN!"
Pindsvinet går bare videre.........
"Jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er...
Egernet bliver nu irriteret, og hopper ned foran pindsvinet, der
stopper op.
Egernet skriger ind i hovedet på pindsvinet: "DU ER IKKE ET SVIN, DU
ER ET PINDSVIN!!!"
Pindsvinet slår egernet omkuld og rå-boller egernet, hvorefter det går
videre...
"Jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er et svin, jeg er..."

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-03-10 17:15
Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-03-10 17:29

Husk rigtig ost til pindsvinene, da de elsker det
Men ikke denne slags ost
2 pindsvin snakkede om at sutte pik
To pindsvin sad og snakkede om at sutte pik. Så siger den ene:
- Jeg gør det ikke af lyst, men for ostens skyld...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-03-10 17:34

- og de skal ha' brød til...

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-03-10 17:36

Er der ikke noget der hedder ostekiks ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 17:37

Jeg kan høre på sproget at dette er en mandetråd

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-03-10 17:39

Sandhedsvidne

Det hedder ikke at su... pik i denne verden, men PIG (ikke at forveksle med gris)

Øjenvidnet4

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 60 point
Dato : 16-03-10 17:44

Nøøøøøøøøj - og jeg er blevet kaldt sjofle Heidi....æh hæmmm....

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-03-10 17:51

Nøøøøøøøøj - og jeg er blevet kaldt sjofle Heidi....æh hæmmm....
Ja og.........

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-03-10 17:59

- alt andet lige, så burde det jo egentlig også hedde et "pigsvin" ik'?

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-03-10 18:29

Tak for svaret Heidi-Ho.

Du har helt ret, jeg har selv været efter dig, så derfor, som en slags kompensation, skal du have mine udsatte point.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 16-03-10 18:30

Kære alle

Jeg vil også komme med en sjov oplevelse

Citat
Prostituerede pindsvin

En dame kommer til sin præst og siger:

"Fader, jeg har et problem. Jeg har to talende hun pindsvin, men de kan kun sige en enkelt ting."

Præsten vil vide, hvad de kan sige.

"Det eneste de kan sige er "Hej, vi er prostituerede. Er du med på noget sjov?"

"Det er jo skrækkeligt," siger præsten, "men jeg har en løsning på dit problem. Kom over til mig med dine pindsvin, så vil jeg putte dem ind i min kvasbunke ude i haven, til mine to han pindsvin. Dem har jeg lært at bede og læse biblen, så kan de lære dine pindsvin at holde op med at benytte et sådant skrækkeligt sprog."

Damen siger mange tak og næste dag kommer hun hen til præsten med sine pindsvin. Hans pindsvin sidder med rosenkranse og beder i deres kvasbunke. Damen sætter hun pindsvinene ind til dem og en af hunnerne siger:

"Hej, vi er prostituerede, er I med på noget sjov?"

Den ene af han pindsvinene siger til den anden:

"Put rosenkransen væk, vores bønner er blevet hørt."

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-03-10 19:23

Hej Øjenvidne, mange tak for det.