/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Bare skyd løs !
Fra : Christa.N
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 16-03-10 15:13

Folk , som arbejder , spørger tit folk , som er gået på pension , hvad de får tiden til at gå med.
Ok - tag nu forleden dag - da tog min kone og jeg ind til byen og gik ind og handlede i en butik.
Vi var der kun i fem minutter, og da vi kom ud var en betjent ved at skrive en parkeringsbøde.
Vi gik hen til ham og sagde ”Hej du , hvad med at vise hensyn og give et par pensionister en chance”http://peecee.dk/upload/view/231966
Han ignorerede os og forsatte med at skrive bøden.
Jeg kaldte ham et Nazi svin. Han stirrede på mig og startede med at skrive en ny bøde for at have nedslidte dæk.
Min kone kaldte ham for et ######hoved.
Han skrev den anden bøde færdig og satte den under vinduesviskeren sammen med den første.
Så startede han med at skrive den tredje bøde.
Det forsatte cirka 20 minutter, jo mere vi fornærmede ham, jo flere bøder skrev han ud.
Personligt var vi ligeglade.
Det var ikke vores bil, Vi kom nemlig ind til byen med bus. Vi prøver at ha det lidt sjov hver dag , nu hvor vi er på pension. Det er vigtigt i vores alder.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-03-10 15:18

Ja, det er en sjov vits den og det giver du giver den da en ekstra dimension ved at bruge den som en egen-oplevelse...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 15:26

Fed joke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-10 15:38

Fed joke og fed joke - det ved jeg nu ikke rigtig....................det var min bil.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-10 15:41

Jørgensen spurgte Madsen:
Har I et pengeskab hjemme hos jer?

Nææ, vi har værdigenstandene ude på badeværelset!

På badeværelset?

Ja nemlig, for hvem kan komme derind, når man har 4 teenage døtre.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-03-10 15:45

den vittighed holder ikke, skidedårlig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-10 15:50

Om det er en joke eller ej så fint nok.
Men denne er sand som dagen er lang.
Fartkontrol ved vores landevej til Nyk. F. .
En ven af vores venner blev fotograferet. Tosset blev han for han mente ikke han kørte for hurtigt.
Vendte bilen og kørte igen gennem "kontrollen" ..F*** om ikke den blinkede igen.
EN gang til ...vendte bilen og blev da fotograferet en gang til.
Så blev han tosset...kørte hen til strisserne og spurgte hvad F*** der var galt for han kørte IKKE for stærkt.
Nææ lød svaret men du har ikke sele på
Så det var da lige 3 stk. bøder på 5 min.
Så kunne han lære det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 16:31

En mand kommer hjem til konen, efter at han har været ved lægen.
"Nå, hvad sagen lægen så?" spurgte hun.
"Jo, jeg kunne godt på pension, da jeg knappede skjorten op, og lægen så de grå hår på min brystkasse" svarede manden.
Konen:" Ja, hvis du havde knappet op hele vejen ned, så havde du nok fået invalidepension!"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 16:38

Telefonen ringede hos narkopolitiet, og en mand sagde: Jeg vil gerne anmelde min nabo. Han gemmer narko i sit brænde.
Straks kom narkopolitiet, endevendte og kløvede alt brændet, men de fandt ingenting. Dagen efter ringede naboen: Havde du besøg af narkopolitiet?
-Ja
-Og kløvede de alt dit brænde?
-ja, da
-Okay, så er det din tur til at ringe. jeg trænger til at få gravet min have...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-03-10 17:03

- er den fra "Hø & Halm" granner?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 17:34

Jeg ved det ikke, min nabo har lige fortalt den og jeg skal skynde mig og skrive dem for jeg kan ikke huske vittigheder.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-03-10 21:50

Pia - hihihihiohihihihhi

Min ex-svoger havde parkeret bilen ulovligt. Han satte en seddel i forruden med teksten: "Falk kommer og henter bilen".

Da han vendte tilbage til bilen, stod der en betjent ved den og kikkede efter Falck.

Så steg Ex-svoger ind i sin vogn, betjenten gloede lige en kende - betjenten kunne åbenbart ikke stave til firmaet "Falck".
Ex-svogeren hedder Falk til efternavn...........

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-10 22:01

Citat
Min ex-svoger havde parkeret bilen ulovligt. Han satte en seddel i forruden med teksten: "Falk kommer og henter bilen".

Kender det "lidt" fra mig selv

Jeg "huggede" en gang en parkeringsbøde fra en bil der holdt ulovligt parkeret.
Satte den i min egen forrude og fik i en fart ordnet det jeg skulle.
Da jeg kom tilbage og ville sige tak for "lån" var bilen kørt.
Jeg satte den så i en anden bils forrude.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 11:13

Camillasmoster waaauw, sikke en fantastisk, autentisk historie, det var dog HELT UTROLIGT

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 11:20

Citat
Jeg satte den så i en anden bils forrude

Altså piaskov, da min søns kørekort var ret nyt og han endelig havde vovet sig ind i byen - fik han en parkeringsbøde (troede han)................

Han var faktisk lige ved at betale den, da min mand opdage at der stod et ukendt bilnummer på girokortet....

Hvis det var dig, så er du tilgivet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-03-10 11:31

Citat
Hvis det var dig, så er du tilgivet

Takker så mange gange

Ja jeg har da lært man skal se efter

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 13:52

Citat
den vittighed holder ikke, skidedårlig

Alle kandu'erne synes vittighederne var sjove, undtagen brorteil..... men han tager fejl !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-03-10 13:54

Efterhånden som der sættes parkeringsafgifter på min forrude flytter jeg dem da bare over på en anden bil.
De virker også irriterende, når ruden skal viske vand væk.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-10 14:06

- orv! ka' din rude viske vand væk? Så min bil s.. gammeldags...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-10 14:31

Taark Christa.N

Ikke flere formiddagsøller til dén herre, Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-03-10 14:51

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 14:52

Citat
Ikke flere formiddagsøller til dén herre, Eyvind

Nu er det eftermiddag, så skal drikkes det der hører sig til eftermiddagen og så fremdeles

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-10 14:56

I anledning af, at det er onsdag.........

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 15:00

øhmm ja det kan jo, som dagen går komme til at knibe lidt med formuleringen.....

Tænkte ellers på at gøre opmærksom på overskriften - i retning ala:

INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO INFO

Folk med jagttegn kan også skyde her (dog ikke vildt omkring sig)

P.s kun useriøse jagtemner - ellers er det udelukkelse !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-10 15:16

- skal vi lige tage den gamle op igen:

To jagtkammerater mødes,

1: - i går skød jeg en hare på 300 m med gevær...

2: - det var godt nok en stor hare...

1: - hold nu op, på 300 m skød jeg en hare med gevær...

2: - det var da godt den ikke skød igen...

1: - stop nu, jeg skød en hare med gevær på 300 m...

2: - kunne du så ikke bare ha' slået den oven i hovedet?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-03-10 15:51

Kom ind på parkeringspladsen for at hente min bil--opdagede at venstre bagskærm var trykket ind.
Trak vejret lidt lettere, da jeg så der var sat en seddel i viskeren--endelig en ærlig mand.
På sedlen stod: Lad dette være en hemmelighed mellem dig og mig
Nogen må have set påkørslen, så--tjaaa- dum kan man vel ikke kalde skiderikken

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-03-10 18:31

Citat
På sedlen stod: Lad dette være en hemmelighed mellem dig og mig

ØV ja den har jeg også prøvet...der stod bare : Det var mig der gjorde det

Tænker på om det var ham hvor jeg satte parkeringsbøden i vinduet hos

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-03-10 20:18

Nemesis Pia - Nemesis, do

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 20:57

Nejer, bukker og siger tak til alle

HVEM VIL GERNE HAVE POINTENR ?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 20:58

POINTENR = pointene

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-03-10 22:23

Ikke jeg---kan jo ikke bruges til noget

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-10 12:55

Citat
HVEM VIL GERNE HAVE POINTENR ?

Var sovsen for stærk i aftes

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 18-03-10 14:20

Jeg elsker alle de dejlige point.
De kan både stables og lægges i en lang række, eller bruges til, at fylde et bundløst hul.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 18-03-10 16:22

Citat
Var sovsen for stærk i aftes

Det tror jeg, men det var heller ikke mig der havde kokkereret.

Ej hvor godt Eyvind, jeg var lige ved at tro at jeg skulle brænde inde med dem...

Godkendelse af svar
Fra : Christa.N

Dato : 18-03-10 16:23

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 16:44

Mums - herligt med de point.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-03-10 16:55

Citat
Mums - herligt med de point.

LØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØGN
Du samler på stjerner du.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 17:10

Osse tak for stjernerne så.
Jeg har en stor samling af stjerner, plus alle dem jeg har hentet til konen i romantiske øjeblikke.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 18-03-10 20:21

Citat
Jeg har en stor samling af stjerner, plus alle dem jeg har hentet til konen i romantiske øjeblikke

FEEEEEEEEEEEDTEEEEEEEERØØØØØØØV FEEEEEEEEEEEDTEEEEEEEERØØØØØØØV

læser hun med ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-10 20:28

Muligvis benytter jeg lidt fedteri, men alle mine livretter smager godt.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-03-10 21:15

Æiiii, piger, Eyvind tror garanteret, at de alle er Michelin-stjerner

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-10 10:04

Min kone kan heller ikke forstå at vi ikke går ind og spiser på Michelin stjernerestauranterne, når
jeg nu alligevel går rundt og ligner en Michelin-mand.