/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
HJÆLP TIL FLASH PÅ MIN HJEMMESIDE !
Fra : nikolajuddberg
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 29-04-03 16:46

hej !
er der nogle der hved hvordan man lægger flash ud på sim hjemmeside ?
jeg har laven en flash og ville gerne have den som en lille intro ! men aner ikke hvad jeg skal gøre ! jeg har HP hos webbyen.dk
hilsen Nikolaj

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-04-03 18:53

Måske?

http://www.xat.com/wo

Manse9933

Accepteret svar
Fra : benkvist

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-03 19:14

Det du skal gøre er at bruge denne kode:
Kode
<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="-bredde-" height="-højde-" title="flash_title">
<param name="movie" value="/din_flash_fil">
<param name="quality" value="high">
<embed src="/robots.txt" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="32" height="32"></embed></object>

-bredde- og -højde- sættes i pixel eller % til det din "film" skal være
i -parm name="movie" value="/din_flash_fil"- sættes value til URL din fil har.

håber det hjælper lidt.

Benkvist

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 29-04-03 19:15

Ps... Glemte lige at sige at koden skal placeres der hvor du vil have din "film" skal være...

Godkendelse af svar
Fra : nikolajuddberg

Dato : 29-04-03 22:35

Tak for svaret benkvist.

Kommentar
Fra : nikolajuddberg

Dato : 29-04-03 22:42

ja mange tak for koden men jeg fatter ikke en skid ! jeg aner ikke hvad jeg gør galt ! kan du ikke hjælpe mig med at lave en jeg kan indsætte på min side ? hvis jeg mailer både swf filen og txt filen til dig ? hilsen nikolaj ?

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 30-04-03 06:54

hej nikolajuddberg...

prøv at sende det til

web-help@e-posten.dk

så skal jeg se hvad jeg kan gøre...

mvh
benkvist

Kommentar
Fra : botchman

Dato : 23-07-03 12:56

prut...