/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nyt mobilselskab under oprettelse
Fra : heseda
Vist : 1403 gange
150 point
Dato : 16-03-10 08:36

Der er godt nok mange om udbudet - og nye er på vej. Medarbejder fra det gamle Sonofon er igang med at starte et nyt selskab som skulle være let og overskueligt
http://sonomio.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-03-10 08:38

Citat
som skulle være let og overskueligt

Det PÅSTÅR de alle

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 16-03-10 08:39

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-10 08:45

jow jow

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-03-10 09:01

De er sgu da ikke særlig fantasifulde.... Kan ikke engang finde på et logo selv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-10 10:20

Tja det med kundeejet selskab lyder da meget godt indtil der er penge i skidtet.
Så skal ejerskabet nok flytte sig væk fra "kunderne"

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-03-10 10:53

Fint nok men hvis det er et nyt selvskab hvorfor så lægge firmanavn og logo så tæt op af det gamle.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 150 point
Dato : 16-03-10 15:26

De vil såmænd bare have dine penge...

Aktiernes pålydende værdi er nominelt 2.500 kroner. Aktierne udbydes til kurs 108,00 svarende til 2.700 kroner pr. aktie.

Der udstedes minimum 2.400 aktier á 2.500 kroner svarende til en nominel værdi på 6 millioner kroner og maksimum 4.000 aktier á 2.500 kroner svarende til en nominel værdi på 10 millioner kroner. Såfremt minimumstegningen på 2.400 aktier ikke opnås, refunderes de tegnede aktier til kurs 108,00 svarende til det indbetalte tegningsbeløb.

Hver enkelt aktionær har maksimalt mulighed for at tegne sig for 200 aktier.

Tegningsperioden løber fra mandag den 15. februar 2010 klokken 09.00 til tirsdag den 13. april 2010 klokken 12.00. Selskabets stiftes umiddelbart efter tegningsperioden.

Køb aktier her

For uddybende information download Sonomios prospekt her

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 16-03-10 21:23

Kunne det ikke tænkes, at projektet er seriøs?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-03-10 23:04

Det kunne det da sikkert - prøv at købe et par aktier, så kan du jo fortælle hvorledes det er gået om et års tid...

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 17-03-10 07:13

1 har lige overset EN ting...

Sonofon hedder i dag Telenor og har har 3 "møllevinger" som logo....så der er ikke nogle der har stjålet noget...Delfinen var i princippet død...

Og NEJ jeg skal ikke have købt nogle aktier, for erfaringerne siger mig, at aktiverne stille og roligt forsvinder over i andre kasser, og går det skidt, står der "helt sikkert med småt" H I T M E D F L E R E P E N G E...

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 18-03-10 20:43

Hejsa,

Lige en kommentar til logo.

At Telenor nu har 3 "møllevinger" kan du samtidig se i deres "nye" logo! Så de har "stjålet" idé både fra Sonofon og Telenor logo og lagt dem sammen.

Idéforladt efter min mening!

Hvordan skulle de så kunne stå for "nytænkning" på andre områder ??

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : heseda

Dato : 19-03-10 10:08

Tak for svaret webm.