/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Anonymt.
Fra : bb1
Vist : 811 gange
100 point
Dato : 15-03-10 09:08

Når man som du her inde skriver anonymt er det så fordi du ikke vil vedkende dig det du skriver ????

hvis du skrive noget anonymt så er der jo noget du ikke vil vedkende dig og en side af dig selv du vil skjule ....

er det så farligt at stå ved det man mener ????

Bent Ballegaard..

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-03-10 09:13

Hvorfor spørger du?

Alle har jo ikke den samme trang til at vise sig frem for gud og hver mand bare fordi man har et spørgsmål/eller svar om dit eller dat...

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-03-10 09:29

Må da nok lige give en tidligere indlægholder ret...

Citat
Hvad iøvrigt at bruge din tid på nettet med at vedligeholde din egen hjemmeside. Den er mildest talt misvedligeholdt og bærer præg af INGEN opdatering.

Du kunne f.eks oprette en gæstebog. Så kunne du jo skændes med dem du er uenig med på den. Og i kraft af at du er admin, kan du så lystigt slette indlæg. Så er vi andre fri for at du spammer dette site til.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-03-10 09:56

Citat
Når man som du her inde skriver anonymt er det så fordi du ikke vil vedkende dig det du skriver ????

hvis du skrive noget anonymt så er der jo noget du ikke vil vedkende dig og en side af dig selv du vil skjule ....

er det så farligt at stå ved det man mener ????

Bent Ballegaard
..

Hej Bent Ballegaard, vil du nu lege psykolog.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 11:08

Kommentar
Fra : netop

Dato : 15-03-10 09:29

--------------------------------------------------------------------------------
Må da nok lige give en tidligere indlægholder ret...

Citat
Hvad iøvrigt at bruge din tid på nettet med at vedligeholde din egen hjemmeside. Den er mildest talt misvedligeholdt og bærer præg af INGEN opdatering.

Du kunne f.eks oprette en gæstebog. Så kunne du jo skændes med dem du er uenig med på den. Og i kraft af at du er admin, kan du så lystigt slette indlæg. Så er vi andre fri for at du spammer dette site til.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det kunne jeg da sagtens - min side bliver løbende opdateret - men det har jo intet med denne debatside at gøre...
Det er netop denne sammenblanding der er det farlige - hvad har min hjemmeside med KanDU at gøre?
Og hvis nogen ønsker at svine mig til. Kan de jo gøre det på min hjemmeside under kontakt,men det er der INGEN der gør for det er ikke sjovt - for der kan man ikke være annonym!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 11:12

Nej, H.H. - men netop du,som søger det perfekte i alting selv et ord,som du ikke mener passer,må da kunne prøve på, at søge en forklaring på, at nogle føler,at de skal svine andre til - blot fordi de har muligheden..
Utroligt i øvrigt,at du ikke reagere på, at din ven Tonganeseren/E.B.Berthelsen er komme tilbage?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 15-03-10 11:33

Jeg vil købe en gedebuk - og det vil jeg til enhver tid stå ved!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-03-10 11:42

Citat
Nej, H.H. - men netop du,som søger det perfekte i alting selv et ord,som du ikke mener passer,må da kunne prøve på, at søge en forklaring på, at nogle føler,at de skal svine andre til - blot fordi de har muligheden

Jamen dog.!!!
Uanset om du er anonym er ej, er der altid en mulighed for at blive svinet til. Det har ikke en prut med anonymitet at gøre. Se f.eks. dig selv - selvom du står frem med navns nævnelse er du ikke bange for at tage en lille sviner.

Citat
Utroligt i øvrigt,at du ikke reagere på, at din ven Tonganeseren/E.B.Berthelsen er komme tilbage?

Pli, takt og tone, er ikke liiige de ord man kan påhæfte dig, bb1. Hvordan kan du skrive ovenstående sætning.???
Tonganeserens kone har desværre fået en sygdom som jeg ikke ønsker skal overgå min værste fjende. Det er mit inderste håb at de begge to kommer igennem forløbet.
Hvis du læser med nu, Tonganeser, ønsker jeg din kone en god bedring.

Tonganeserens entre var både høflig og beleven.
Tonganeserens tavle er vasket ren - og min er vasket ren. Og som sagt, jeg bærer ikke rundt på gammelt nag. Når en krig er forbi, starter alle på en frisk med håbet om, at begge parter har lært et og andet. Sådan er det, og sådan skal det være. (Det kunne du lære noget af, bb1.)

Er denne tråd også en du vil annullerer?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 13:10

Tonganeserens entre var både høflig og beleven.

Der må være et par tråde du er gået glip af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-03-10 13:52

Jeg er ikke på kandu for at fortælle hvem jeg er - jeg er her for at hjælpe i diverse spørgsmål hvor jeg har lidt viden.

Desværre pågår der pt. en ivrighed efter at vide hvem andre brugere er - men det kommer ikke jer ved. hvis i vil vide hvem der er hvem så send en PM og se om i får svar, ellers glem det.

Sagt på dansk DET RAGER INGEN HVEM DER ER BAG ET NICK

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-03-10 14:05

bb1 skriver;
Citat
Der må være et par tråde du er gået glip af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det tror jeg næppe jeg har

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 14:18

Så kan du da ikke skrive at Tonganeseren er vendt tilbage anderledes end han altid har været - sidst på natten,når han har drukket rødvin nok: Ubehøvlet og beskidt.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-03-10 16:32

Nu vil jeg ikke diskutere 3die person med dig.....
Såeeee, slut herfra.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 19:03

H.H. du er helt håbløs: Du vil ikke diskutere 3 person- Helt fint.
- men hvorfor skrev du så: Tonganeserens entre var både høflig og beleven. Citat af dig slut.

Det er da i aller højeste grad at diskutere 3`person - men nu hvor tampen brænder,så stikker du som sædvanligt halen imellem benene og render ind til mor.....

Såee...... slut herfra. Jeg slår aldrig på damer....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-03-10 20:20

Tsk, tsk, det var dog utroligt hvad jeg snart skal finde mig i fra dig.

Ved du hvad bb1, jeg tror simpelthen ikke du kan læse. jo, du kan nok læse, men ikke med forståelse.

Kan du virkelig ikke få ind i knolden, når du stiller sådan et spørgsmål
Citat
Så kan du da ikke skrive at Tonganeseren er vendt tilbage anderledes end han altid har været - sidst på natten,når han har drukket rødvin nok: Ubehøvlet og beskidt.....
at jeg svarer dig;
Citat
Nu vil jeg ikke diskutere 3die person med dig.....
Såeeee, slut herfra.

Du har ellers truet med advokat, såfremt nogen skriver noget som helst injuriende om dig. Hvad vil du så kalde dine egne ord om Tonganeseren.?
Citat
Tonganeseren er vendt tilbage anderledes end han altid har været - sidst på natten,når han har drukket rødvin nok: Ubehøvlet og beskidt.....

Du skriver endvidere;
Citat
men nu hvor tampen brænder,så stikker du som sædvanligt halen imellem benene og render ind til mor.....
Nej, nej og atter nej. Jeg render aldeles ikke nogen steder hen, bb1. Jeg prøver såmænd bare på at give mit bidrag til, vi kan få en god jagtside at debattere på - at udveksle erfaringer osv. uden tilsvining.

Citat
Såee...... slut herfra. Jeg slår aldrig på damer....

Heller ikke på hunde.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 21:05

Nej ! Med din nye ven ville jeg slå på. For han har slået på mig. Og en injurie sag mod mig fra hans side kunne jeg virkelig godt tænke mig, at han ville starte - det kan han nemlig ikke så meget han har svinet mig til igennem årene..

Du efterlyser en saglig og godt debat. På det område er vi enig meget endda, men den kommer ikke af sig selv, så længe der findes personer, som har en helt anden dagsorden end den de giver udtryk for i deres indlæg. Så opnår vi den ikke...

Nu dig selv - du afslutter jo selv dit indlæg med en injurie- at jeg skulle slå hunde!!!

Tænk før du skriver min gode ven - det ville hjælpe rigtig meget....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-03-10 21:14

Citat
Nu dig selv - du afslutter jo selv dit indlæg med en injurie- at jeg skulle slå hunde

Atter et bevis på du ikke kan læse med forståelse.
Hvor har jeg skrevet at du slog på hunde.???

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-03-10 21:16

Hov forresten.....du skrev;
Citat
Med din nye ven ville jeg slå på

Hvem er min nye ven.????

Hvorfor vil du slå på ham.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 21:57

Citat
Såee...... slut herfra. Jeg slår aldrig på damer....

Heller ikke på hunde.? Citat fra H.H. Kl: 21:14
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det er svært at forholde sig til andet end - hvad du skriver kære H.H.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 21:59

Dit indlæg fra Kl: 21:16 er simpelthen for dumt,så det kræver intet svar fra mig.

Læs dog tråden Og Igen tænk før du skriver.....

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-10 22:24

I har da så mange uløste konflikter så hvad med at finde en mark og så starte et masseslagsmål.

Så kan i få forhøsning for at de indeklemte fornærmelser.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 23:28

Tror du det????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-03-10 12:27

Citat
Dit indlæg fra Kl: 21:16 er simpelthen for dumt,så det kræver intet svar fra mig.

Læs dog tråden Og Igen tænk før du skriver.....

Fint nok, Ballegaard. Og hvor er jeg glad for, at det er dig der synes det.

Fortsat god dag.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-03-10 13:13

Kære Heidi-Ho
Du er blot at du ikke får det sidste ord!
Inden du render ind under moders skørter

- men det vil jeg da gerne give dig: Jeg Heidi-Hoder erklære her ved:

At jeg for fremtiden vil læse alle indlæg to gange inden jeg svare på dem,for at undgå og gøre alle andre mennesker

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-03-10 13:55

Kommentar
Fra : retur

Dato : 16-03-10 14:34

Citat
Sagt på dansk DET RAGER INGEN HVEM DER ER BAG ET NICK

Det burde du jo selv tænke på at efterleve, bentjuul ...

Du er da den mest ihærdige til at afsløre det, hvis du ved noget ...

Ikke sandt ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 15:48

Citat
Det burde du jo selv tænke på at efterleve, bentjuul
Det gør jeg - det er dig der har forsøgt at google mig, ikke omvendt - med hensyn til dit navn Jørn Rudolph så er det dig selv der har offentliggjort det mange gange - jeg skal gerne finde dine profiler...... og bevise det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 15:55

For god ordens skyld får du her de profiler som du har lavet med dit navn
http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273022
http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=273574
http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277064
http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277926

Og der er mange, mange flere hvor du kun bruget et af navnene.

Kommentar
Fra : retur

Dato : 16-03-10 18:14

Ja, Ja

Den eneste grund til at jeg googlede dig - efter utallige utallige af dine chikane angreb før jeg blev spammer og før jeg brugte mit eget navn, at at vide hvorfra min svorne "fjende" ville dukke op .

Så jeg var "forberedt"

Bortset fra det, så er det korrekt at jeg har brugt mine egne navne mange gange.

Desuden har du prøvet at komme med en profil fra 2002, med navnet Rudolph.

Som IKKE er min - Men du ville jo bevise at jeg har været her siden 2002, eller før.

Det har jeg ikke bentjuul.

Alt det andet indrømmer jeg.

Men jeg gider nu ikke indrømme dine løgne-historier.

Slut for nu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 18:47

Citat
efter utallige utallige af dine chikane angreb før jeg blev spammer
Kom lige med et link hvor du bliver chikaneret af mig før du blev spammer......................

Dit problem er at vi blev præsenteret for dit spam ved at du fyldte seneste 25 med intetsigende spørgsmål som du selv svarede på for at vinde månedens præmie alt dit spam og snyd med mange hundrede profiler har du lykkeligt glemt og klynker nu, men du holder jo ikke op uanset hvad du lovede. nu spammer du diverse tråde med alt dit klummevrøvl

Kommentar
Fra : retur

Dato : 16-03-10 18:52

Jeg gemmer da ikke gamle link, som du åbenbart gør.

Og så farvel for denne gang.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 18:58

Det behøver jeg ikke at gemme, det er så simpelt som at skrive jørn her på kandu, så kommer det frem som jeg lige linkede til + 10 andre profiler, hvor de fleste har været dine så undlad din omskrivning af hvadsomhelst...................

Kommentar
Fra : retur

Dato : 16-03-10 19:39

OkiDokii + tak i lige måde med hensyn til omskrivning.

Du kan ikke argumenterer fornuftigt med mig. Jeg kan ikke argumenterer fornuftigt med dig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 19:59

Citat
Du kan ikke argumenterer fornuftigt med mig. Jeg kan ikke argumenterer fornuftigt med dig.
Det er fordi du lyver så vandet driver - og det gør jeg ikke.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-03-10 20:37

Nu tror jeg nok tråden er løbet lidt ud i sandet - selvom den jo tydeligvis viser - hvad det er man får ud af at folk må være annonyme

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 16-03-10 20:39

Tak for svaret granner01. Et godt forsøg skal altid belønnes.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-03-10 23:29

Ja den tråd løb ud i sandet, men det gør den hver gang Jørn er indblandet.

Kommentar
Fra : retur

Dato : 17-03-10 11:33

Citat
Ja den tråd løb ud i sandet, men det gør den hver gang Jørn er indblandet.

VRØVL OG SLUDDER !!!!

Det er jo jer selv som er de største nokkefår

Tåler ikke kritik

Gemmer jer bag en anonym maske

Denne person-fnidder-fnadder fandtes lang tid for min tid

Kan man læse i ældgamle trøde, som af og til kommer frem.

Personligt nag fra da Kandu.dk blev "født".

LÆNGE før min tid.

Det er usandt at jeg - en person ved navn Jørn får alle spørgsmål til at låbe af sporet !!!

Det er I selv mestre I

Samtidig med at I sladrer om hinanden - i tråde, som I har udelukket dem som sladres om.

Hold da helt ferie hvor er I sølle.

Det har INTET med mig at gøre.

Sådan er I bare.

Føj.

Skylder skylden på mig - Når I selv er årsag til Kandu.dk s mange problemer

Det er da for kujon-agtigt !

Jørn

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-10 11:45

Citat
Skylder skylden på mig - Når I selv er årsag til Kandu.dk s mange problemer
Kandu har kun et problem

Kommentar
Fra : retur

Dato : 17-03-10 12:07

Ja = bentjuul