/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Forårs bukken.
Fra : bb1
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 14-03-10 19:11

Har nogen af Jer været ude og se efter den forårs buk I gerne vil skyde i år?

Det har jeg i dag, når man alligevel er ude og se til fodretønderne så kan man jo lige så godt benydte sig af lejligheden og jeg så han!

Fik ligeledes et godt foto, men det er sku` ikke nemt at holde aperatet roligt, der er jo ingen balance i en telelince kontra en rifel.

Person fnidder BL........

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-03-10 19:24

Jeg vil tage ud og se på en gedebuk næste weekend.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-10 19:46

Så vil jeg bukke for dig Flash77.

bb1 har du ingen humoristisk sans?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-03-10 21:31

Ok jo masser,men der er stillet et seriøst spørgsmål,så må man også kunne forlange et sriøst svar fra voksne mennesker

Hvis I herinde udfyldte Jeres log ind og man kunne se at Flash77 kun var en lille skole dreng, så var han tilgivet - men........

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-03-10 21:43

Det kunne være at alle dem du har bl. kunne svare, men det er du for pjokket til.

Du er hvad man på jysk kalder en stjærv.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-03-10 21:54

Vil det sige: At du mener resten kun er børn uden mening??
Så forstår jeg bedre,hvorfor tråden jagt er så død syg........

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-03-10 21:57

--------------------------------------------------------------------------------

Citat
Skal en sælhund have fiske/eller jagttegn?

Er det måske ikke humor - så hver ting til sin tid.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-10 23:56

Forstå lige en ting bb1, nu er vi lige sluppet af med en klovn, og forhåbentlig kommer han ikke igen. Vi skal have lov til at fejre det, vi har haft problemet i over 1 år.

Og alle jeres forbandede jagttråde med skænderier gør ikke sagen et klap bedre.

Så i kan vel finde ud af at finde jer et andet forum at skændes i.

Og lad os fejre at vi er sluppet af med Spammeren.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-03-10 00:48

Ja, men så mangler vi jo bare resten - jeg har udelukket dem,så I mine tråde kan I andre jo blot komme på banen,men det er der jo heller ikke mange der gør seriøst.
Så hvad vil I med tråden? Hylere havde dog et mål - at svine mig til og skrive indlæg imod DJ for de fleste af dem var medlemmer af en anden forening. Som ikke selv har en debatside og er ule set på de fleste af de andre....

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Det må konstateres at der ikke er mange bukke jægere herinde - jeg havde måske ellers plads til en ekstra i år --synd......