/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Armringe.
Fra : Musiclover
Vist : 1584 gange
200 point
Dato : 29-04-03 15:38

Hej!

Er der nogle der har kendskab til et sted hvor man kan købe/få lavet armringe i sølv (mat) til omkring 300-400 kr? (Selvfølgeligt også gerne billigere )

Mvh.

Musiclover.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 210 point
Dato : 29-04-03 15:44

Hejsa...
Uha der er da mange steder hvis du f.eks søger igennem Goggle b.l.a. http://www.randerssolv.dk/ringe/index.php?offset=0&curr_page=1 og på http://www.skriver-guld.dk/Armringe.htm

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-04-03 15:47

Hej Musiclover..

Det kan du få lavet i alle sølv og guldsmede-forretninger men jeg tror at det kommer til at koste dig mere end den pris du vil give.. for noget tid siden var jeg nede for at ville have mine to sølv-ankerkæder smeltet sammen så den blev mere kraftig (4mm) og det ville blive lige så dyrt som at købe en ny som var de 4mm og så stadig beholde de to halskæder som jeg har. (1 på 1mm og en på 3mm)

Men held og lykke med det.. du kan jo tage ned og høre hvad de vil have for det

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 29-04-03 15:54

Hej!

Ja, jeg ved godt at jeg sagtens kan finde armringe mange steder... men det er jo netop prisen som er problemet - har søgt på adskillige guldsmede og der er prisen jo noget højere... men jeg mener at der på et tidspunkt har været noget der hed nordisk guldimport el. lign. hvor man kunne købe smykker en del billigere. Det er derfor jeg er interesseret i om der nogle der kender til lignende steder. Prisen ligger på omkring 650 kr. for den slags jeg er interesseret i, derfor er det mere en slags 'discount' guldsmed (absolut ikke negativt ment) som jeg er interesseret i at få fat i :)

Tak for svarene :)

Mvh.

Musiclover

Kommentar
Fra : Tjavspigen

Dato : 12-06-03 13:54

Har du prøvet at se inde på http://www.chanti.dk/ der er de meget billige med deres smykker

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 12-06-03 14:12

De har nogle flotte og billige smykker ja :0) Desværre er det en armring, dvs. fast ring, jeg søger og ikke et armbånd.

Kommentar
Fra : Hgirl

Dato : 29-07-03 09:14

Du kan lave en selv. Man kan købe sølv i stænger hos f. eks. Ravstedhus Dan Virke. Jeg er sikker på at med en hammer, en blæselampe (eller anden varme kilde) kan du lave et smukt og ihvertfald unikt billigt smykke. Det er ikke så svært som det ser ud. Held og lykke med det. Ravstedhus ligger i 6372 Bylderup Bov. De kan mailes på. ravstedhus@ravstedhus.dk

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 29-07-03 11:52

Tak for svarene alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : Musiclover